اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

زیبایی مجموعه گردشگری «صبا» نشان از سخاوتمندی مردم عنبرآباد دارد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: مجموعه تفریحی گردشگری صبا عنبرآباد که با زیبایی خاص احداث شده، نشان از سخاوتمندانه بودن مردم شهرستان عنبرآباد دارد.

زیبایی مجموعه گردشگری «صبا» نشان از سخاوتمندی مردم عنبرآباد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسماعیل نجار دوشنبه شب در آیین افتتاح بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی گردشگری جنوب کرمان در شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: مجموعه تفریحی گردشگری صبا عنبرآباد که با زیبایی خاص احداث شده، نشان از سخاوتمندانه بودن مردم شهرستان عنبرآباد دارد.

وی افزود: این مجموعه زیبا حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی، همکاری و هماهنگی سرمایه‌گذار و مجموعه مدیران است و امیدواریم برای مردم جنوب کرمان خیر و برکت داشته باشد.

نجار تصریح کرد: هر کجا کار و اقدامی به بهره‌برداری می‌رسد، همتی دیگر شکل می‌گیرد که در کنار آن خیر و برکاتی را برای مردم آن منطقه دارد و از این سرمایه‌گذاری‌ها در کنار تولیدات منطقه و شهرستان عنبرآباد با توجه به حاصل‌خیز بودن خاک و آب آن می‌توان استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: منطقه عنبرآباد با توجه به شناختی که از آن پیدا کرده‌ام، مردمی سخاوتمند دارد که خداوند نعمت‌های خود را برای آن‌ها ارزانی داشته است.

نجار بیان داشت: شهرستان عنبرآباد و به طور کلی منطقه جنوب کرمان به عنوان گلخانه طبیعی بزرگ کشور محسوب می‌شود و تولیدات و ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد که باید از تولیدات در راستای استقلال و امنیت غذایی بیشترین استفاده را ببریم و شکرگذار خداوند متعال باشیم که این همه نعمت به این منطقه ارزانی داشته است.

استاندار کرمان ابراز داشت: باید به نحو مطلوب از نعمت‌هایی که در منطقه وجود دارد، استفاده بهینه را ببریم تا شکرگزاری خود را اثبات کرده باشیم و از این ظرفیت نهایت استفاده را کنیم.

وی عنوان داشت: مردم شهرستان عنبرآباد می‌تواند از این مجموعه که هنرمندانه ساخته شده، برای برپایی مراسم‌های خود استفاده کنند و وجود کلمه صبا در کنار عنبرآباد به اسم این مجموعه زیبایی خاصی را بخشیده است.

انتهای پیام/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول