اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

خدمتگزاری در جامعه مرهون احیای ادبیات و اندیشه‌های امام است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه امروز تمام مسئولان خود را خدمتگزار مردم می دانند، گفت: این خدمتگزاری به برکت احیای ادبیات و اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) محقق شده است.

خدمتگزاری در جامعه مرهون احیای ادبیات و اندیشه‌های امام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف در ادامه دهگردشی‌های خود در جمع مردم روستای شاخن اظهار کرد: مردم محرم‌ترین افراد به نظام و خدمتگزاران آن به شمار می‌روند لذا باید قدر این مردم را دانست و مدیران تلاش برای رفع نیاز و رسیدگی به مشکلات آنها را یک فرصت و یک افتخار برای خود بدانند.

وی یادآور شد: این ملت بصیر و همیشه در صحنه مکرر و مداوم با اسلام‌محوری و ولایت‌مداری خود دشمنان را خار و ذلیل کردند و همین شاخص‌ها بود که امام(ره) فرمودند: «ملت و مردم عصر کنونی بهتر و برتر از مردمان عصر حجاز و پیامبراکرم(ص) هستند.»

فرماندار بیرجند تصریح کرد: امروز خدمتگزاری به مردم یک افتخار و درجه برای مسئولان نظام اسلامی محسوب می‌شود.

قاسم‌زاده نداف با اشاره به اینکه امروز تمام مسئولان خود را خدمتگزار مردم می‌دانند، ادامه داد: این خدمتگزاری به برکت احیای ادبیات و اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) ارشادات مقام معظم رهبری است.

 

*گذر از پیچ تاریخی با هوشیاری مردم محقق می‌شود

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در شرایط خاص قرار دارد، افزود: تمام دشمنان علیه نظام اسلامی جمع شدند تا مردم را به تسلیم وادار کنند اما بصیرت و آگاهی رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم سبب می‌شود تا انقلاب اسلامی با سلامت و با صلابت از این پیچ تاریخی عبور کند.

فرماندار بیرجند با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ایران اسلامی همیشه نشان داده است که پای تمام تحریم‌ها و مشکلات ایستاده و این تحریم‌ها خللی در پیشرفت این کشور ایجاد نمی‌کند.

قاسم‌زاده نداف گفت: بخش قابل توجهی از گرانی‌های اخیر در سطح کشور متاثر از تحریم‌ها است که البته با نظارت دقیق و استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی نظام و هم‌پوشانی می‌توان بر مشکلات موجود چیره شد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول