اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیرجند:

تحرک لازم در امر سیاست‌گذاری در حوزه جوانان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بیرجند گفت: تحرک و پویایی لازم در امر سیاست‌گذاری در حوزه جوانان وجود ندارد.

تحرک لازم در امر سیاست‌گذاری در حوزه جوانان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدزمان ابطحی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان مرتبط با حوزه جوانان شهرستان بیرجند اظهار کرد: ناهماهنگی بین سازمان‌های هم‌عرض در ارائه خدمات به جوانان، ناهمخوانی سیاست‌ها و فعالیت‌های جاری دستگاه‌ها با انتظارات و نیازهای جوانان کشور، عدم تعادل بین منابع و اعتبارات موجود با منابع مورد نیاز برای پاسخ به نیازهای جوانان و مدیریت نامطلوب منابع از دیگر چالش‌های موجود در این حوزه است.

وی تعارض بین رویکردهای سنتی و نگرش‌های علمی، روزآمد و مدرن در حوزه جوانان و روند رو به افزایش شکاف بین نسلی در حوزه ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی و ایجاد اختلال در تعامل و تفاهم بین نسل‌ها را از دیگر چالش‌های حوزه جوانان عنوان کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند با اشاره به اولویت‌هایی که باید در حوزه جوانان به آن توجه شود، تصریح کرد: تقویت هویت ملی و مذهبی جوانان، توجه به نیازهای اساسی جوانان مانند اشتغال، ازدواج و مسکن، تامین فرآیند مشارکت جوانان در امور مربوط به خود و جامعه، پرهیز از هرگونه مداخله در حوزه خصوصی جوانان و توجه به لزوم برقراری فضای ایمن اجتماعی از اهم اولویت‌هایی است که باید در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

مسئول امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز بر ارائه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از جوانان تاکید کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه جوانان نیز باید در دستور کار باشد.

مریم مهرور افزود: در استان کارهای ارزشمندی برای جوانان ارائه می‌شود که باید جمع‌بندی شده و به وزارت ارسال شود.

وی با بیان اینکه پرداختن به مسائل خانواده نباید موقتی باشد و نیاز به استمرار دارد، تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌ها در ازدواج یک امر ضروری است.

مسئول امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خانواده را اساسی‌ترین واحد برای خوشبختی اجتماع دانست و ادامه داد: رسانه‌ها نیز در این راستا باید تلاش زیادی کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول