اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیرجند خبر داد

برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در بیرجند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بیرجند از برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خبر داد.

برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری بیرجند، سید محمد‌زمان ابطحی در جلسه پشتیبانی هفته دفاع مقدس، گرامیداشت هفته دفاع مقدس را سبب زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره حماسه‌سازان پر افتخار جمهوری اسلامی دانست.

وی ادامه داد: باید لحظه‌های حماسه‌ساز دوران دفاع مقدس همیشه زنده بماند و به نحو شایسته به نسل‌های آینده منتقل شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند تصریح کرد: همه مردم باید تلاش کنند تا رشادت‌ها، خلوص و از خودگذشتگی رزمندگان به نسل جدید انقلاب منتقل شود زیرا جدایی میان نسل جدید و دفاع مقدس از اهداف دشمنان است.

ابطحی با بیان اینکه دفاع مقدس مردم ایران یک گنجینه ماندگار بوده و ضروری است که برای نسل نوجوان و جوان کشور تشریح شود، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بسیار عظیم و بزرگ است و عظمت این رخداد بزرگ نشأت گرفته از ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام بوده و تاریخ این سرزمین مدیون و وامدار دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور جنگ بین اسلام و کفر بود، گفت: ما نشان دادیم که در مقابل کفر چگونه باید ایستادگی کرد و بعد از این نیز در مقابل دشمنانمان با صلابت می‌ایستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این جلسه اجرای رزمایش والفجر 2، برپایی نمایشگاه عمومی دفاع مقدس و تخصصی جنگ نرم، مراسم خاطره‌گویی، برپایی اردوهای علمی فرهنگی، فراخوان عشایر بسیجی و همایش دوچرخه‌سواری را بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

علی قاسمی افزود: در طول هفته دفاع مقدس علاوه بر افتتاح 40 پروژه عمرانی، همایش پیشکسوتان دفاع مقدس و همایش بزرگ استانی حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول