اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار بیرجند:

احداث تقاطع غیر همسطح بیرجند به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: معاون فنی و امور عمرانی فرماندار بیرجند گفت: ایجاد تقاطع غیر همسطح بعثت در ورودی بیرجند بررسی و به تصویب رسید.

احداث تقاطع غیر همسطح بیرجند به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی رونقی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک بیرجند با تأکید بر اینکه شورای ترافیک باید بر اساس اصول فنی تصمیم بگیرد، اظهار کرد: مسئولان باید در تصمیمات خود امینی و امنیت در کار را رعایت کنند و برای مردم الگو باشند.

وی افزود: یکی از مشکلات موجود در استان این است که در اجرای پروژه‌ها با مشاور و کارشناس مشورت نمی‌کنند.

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار بیرجند در ارتباط با تقاطع غیر همسطح بعثت ادامه داد: 80 درصد ترانزیت و تردد سوخت‌کش‌های نفت از محور مشهد بیرجند است و احداث این تقاطع خللی در این ارتباط ایجاد نمی‌کند.

رونقی از مشخص شدن مجری این طرح در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: بخشی از هزینه‌های این طرح از محل اعتبارات دولتی تامین می‌شود.

وی افزود: جانمایی چهار جایگاه سوخت در بیرجند واقع در بلوار شهدای عبادی، تقاطع 15 خرداد و مدرس، بلوار سجاد میدان بهشتی و مهرشهر به تصویب رسیده است.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری بیرجند تصریح کرد: اصلاح و هرس درختان در محل تقاطع‌ها تا شعاع 20 متری به شهرداری‌ها واگذار شد.

رونقی بیان کرد: طرح جامع تفصیلی میدان خوسف و اصلاح طرح هندسی این میدان از دیگر مصوباتی است که در این شورا به تصویب رسید.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول