اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره):

جنگ اقتصادی، خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی است

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: جنگ اقتصادی علیه ایران خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی است.

جنگ اقتصادی، خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین انواری در همایش خودکفایی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر دشمنان به طرق مختلف اقدام به تحریم کشور کرده و جنگ اقتصادی با کشور را آغاز کرده‌اند، که این جنگ بسیار خطرناک‌تر از هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن با مشاهده هر روزنه شکوفایی روزنه دیگر را مسدود می‌کند، افزود: این جنگی خطرناک است و نیازمند سرداران و مبارزان اقتصادی در حوزه اقتصادی است و سپری کردن این شرایط همه بستگی به همت ما دارد که باید لباس جنگ و رزم بپوشیم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: باید همچون زمان جنگ که هر شخص هرچه در توان داشت برای دفاع از کشور انجام می‌داد را در شرایط کنونی در کشور پیاده کنیم.

وی افزود: باید همه آحاد کشور همچون زمان هشت سال جنگ تحمیلی اگر توان مقابله و رویارویی با دشمن را به صورت نظامی ندارند، در پشت صحنه رزمندگان را یاری کنند.

انواری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور از رهبری مسلمان بهره‌مند است، اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که در کشور خود رهبری مسلمانان جهان را داریم.

وی با تاکید بر قدردانی و شکرگزاری از موقعیت موجود افزود: باید قدردان نعمات الهی در موقعیت‌های مختلف باشیم و از نعماتی که داریم غافل نشویم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی همچنین با اشاره به جشن خودکفایی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد افزود: این موضوع نیز با تلاش، همکاری و همراهی مجموعه بانکی، امدادگران در کمیته امداد و تلاش جامعه هدف حاصل شده است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول