اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بویراحمد:

717 طرح اشتغال‌زایی به مددجویان بویراحمدی اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد از اختصاص 717 طرح اشتغال‌زایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

717 طرح اشتغال‌زایی به مددجویان بویراحمدی اختصاص یافت

زریر انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج رسالت این نهاد را برطرف شدن محرومیت در سطح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد و گفت: در راستای تحقق اهداف این نهاد 717 طرح اشتغال‌زایی در جهت خدمات به مددجویان زیر پوشش حمایت کمیته امداد شهرستان بویراحمد ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد دیگر اهداف این نهاد را ایجاد اشتغال، انگیزه و توجه به عزت نفس ذکر کرد و بیان داشت: به منظور محرومیت‌زدایی با حفظ عزت نفس مددجویان سعی بر کاهش این امر از جامعه هدف هستیم.

انصاری تصریح کرد: در این نهاد خدمات بی‌شائبه‌ای به مددجویان تحت حمایت ارائه شده که از ابتدای سال جاری تاکنون 717 طرح اشتغال‌زایی جهت اشتغال به مددجویان تحت حمایت ارائه داده است.

وی اعتبار این طرح‌ها را 25 میلیارد و 90 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: امید است در آینده‌ای روشن شاهد افزایش میزان اعتبارات این نهاد حمایتی باشیم که همت و توجه مسئولین و خیرین را می‌طلبد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول