اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

افزایش تعهد شغلی مددجویان امداد یزد به 9 هزار فرصت رسید

خبرگزاری فارس: رئیس کیمته امداد امام خمینی استان یزد گفت: در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، تعهد شغلی برای این قشر به 9هزار فرصت شغلی در سال جاری افزایش یافت.

افزایش تعهد شغلی مددجویان امداد یزد به 9 هزار فرصت رسید

محمد اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با اشاره به ادامه روند فعالیت‌های حوزه اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای ممدجویان کمیته امداد اظهار داشت: این تعهد در شهرهای زیر 20 هزار و مناطق روستایی استان با همکاری و هماهنگی بانک‌های عامل و مجموعه‌های مرتبط برای مدجویان و سایر افرادی که واجد شرایط کار باشند، تحقق می‌یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمینه اشتغال با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای با آموزش به ویژه با اجرای طرح استاد شاگردی ظرفیت‌های شغلی بیشتری ایجاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بیان کرد: با همکاری جهاد کشاورزی در بخش توسعه کشاورزی و بانک عامل آن، زمینه بیشتری در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد فراهم می‌شود.

وی همچنین با اشاره به استمرار برنامه‌های سال گذشته در زمینه توسعه بیمه‌های اجتماعی عنوان کرد: بیش از 4 هزار و 500 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال در استان بیمه تامین اجتماعی شده‌اند.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های اشتغال در شهرستان بافق یادآور شد: در سال گذشته بیش از 160 مورد برای مددجویان بافقی اشتغال ایجاد شده است.

این مسئول تصریح کرد: این تعداد بیشتر در بخش معادن و شرکت‌های وابسته به صنایع و معادن شهرستان است که در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد با تاکید بر ضروت توجه به استعدادهای شهرستان در بخش کشاورزی و دامپروری متذکر شد: استفاده از این ظرفیت در زمینه اشتغال مولد می‌تواند نقش مهمی در افزایش ظرفیت شغلی در شهرستان داشته باشد.

وی همچنین شهرستان بافق را در زمینه مشارکت‌های مردمی و توسعه آن، شهرستانی موفق و دارای عملکردی بسیار خوب عنوان کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول