اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر:

100 پرونده مددجویی کشاورزی در ابهر آماده معرفی به بانک است

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر گفت: 100 پرونده مددجویی کشاورزی در ابهر آماده معرفی به بانک است.

100 پرونده مددجویی کشاورزی در ابهر آماده معرفی به بانک است

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم کمیته امداد در حمایت از خانوارهای زیر پوشش توانمندسازی و خودکفایی آنها و اداره زندگی توسط خود مددجو به صورت مستقل است.

وی با اشاره به اینکه عمده اقدام کمیته امداد در راستای اشتغالزایی و توانمند‌سازی خانوارهای زیر پوشش این نهاد اشتغالزایی برای جامعه هدف است، اضافه کرد: اشتغالزایی خانوارهای زیر پوشش این نهاد یا با ایجاد اشتغال از طریق اجرای طرح‌های اشتغالزایی و یا با معرفی افراد مسعتد اشتغال به مراکز کاریابی انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به انواع وام‌های پرداختی کمیته امداد به مددجویان این نهاد اضافه کرد: وام‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و مشاغل‌خانگی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه وام‌های پرداختی کمیته امداد در رشته‌های مختلف شغلی به مددجویان این نهاد پرداخت می‌شود، اضافه کرد: کشاورزی، مشاغل خانگی، صنفی و صنعتی از جمله رشته‌های شغلی است که وام‌های کمیته امداد در این رشته‌ها به مددجویان پرداخت می‌شود.

داودی با اشاره به اینکه یکی از عمده رشته‌های شغلی که کمیته امداد امام خمینی در راستای آنها اقدام به اجرای طرح‌های اشتغالزایی می‌کند، رشته کشاورزی است، افزود: امسال از محل طرح توسعه ستاد کشاورزی نیز سهمیه ویژه‌ای برای مددجویان کمیته امداد اختصاص‌یافته است، که در حال حاضر از همین محل، 100 پرونده مددجویی در شهرستان ابهر آماده معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت ارزیابی‌کردن اجرای طرح‌های اشتغالزایی توسط کمیته امداد افزود: اجرای طرح‌های اشتغالزایی و ایجاد شغل برای مددجویان کمیته امداد علاوه بر ارتقای وضعیت اقتصادی خانوارهای مددجو موجب افزایش اعتماد به نفس انها نیز می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر همچنین با اشاره به تاثیرات روانی ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد افزود: با اشتغالزایی و اجرای طرح‌های اشتغالزایی این احساس در مددجویان به وجود می‌‌آید که بدون اتکا به کمیته امداد و با تلاش و کار نیز می‌توانند زندگی خود را به صورت مستقل اداره کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول