اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان یزد خبر داد

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد یزد با اجرای طرح پالایش

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد گفت: توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد از اولویت‌های کاری این نهاد است که این امر با اجرای طرح پالایش دنبال می‌شود.

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد یزد با اجرای طرح پالایش

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، محمد اکبری در دیدار با فرماندار شهرستان مهریز اظهار داشت: طرح پالایش با رویکرد توانمند‌سازی و ساماندهی مددجویان این نهاد در سراسر کشور در حال اجراست.

وی افزود: طرح پالایش در راستای اجرای مصوبه مجلس و دولت مبنی بر خروج سالانه 10 درصد از مددجویان توانمند شده در کمیته امداد به مرحله اجرا درآمده است.

اکبری، توسعه مشارکت‌های مردمی را از دیگر اولویت‌های کمیته امداد عنوان کرد و بیان داشت: با تلاش امدادگران کمیته امداد استان یزد، این امر در طی سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است.

فرماندار شهرستان مهریز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش امدادگران کمیته امداد گفت: کمیته امداد با فعالیت‌های مؤثر خود توانسته چهره فقر را در جامعه کمرنگ کند.

مهدی کیانی‌مقدم به فعالیت‌های مؤثر این نهاد مقدس در راستای فقرزدایی و رفع نیاز محرومان و نیازمندان اشاره کرد و افزود: کمیته امداد شهرستان مهریز یکی از نهادهای موفق این شهرستان است که همواره یاریگر محرومان و مستضعفان است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد به همراه معاونان و مدیران ستادی در ادامه سفر خود به شهرستان مهریز از طرح‌های خودکفایی مددجویان این شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول