اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کنگان:

15 خانوار مددجو در کنگان خودکفا شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان گفت: 15 خانوار مددجوی زیرپوشش کمیته امداد در کنگان خودکفا شدند.

15 خانوار مددجو در کنگان خودکفا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان مراد شمس‌الدینی بعد از ظهر امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد کنگان اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات این نهاد در سال جاری رشد محسوسی داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از خودکفایی 15 خانوار در هفت ماهه سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به اینکه کمیته امداد خواستار کم شدن خانواده‌های مستمری‌بگیر تحت حمایت کمیته امداد و سوق دادن آنها به سمت خودکفایی و کارانگیزی مددجویان است کمیته امداد این شهرستان فعالیت‌های زیادی را برای تحقق این امر انجام داده است.

شمس‌الدینی تصریح کرد: کلاس‌های فنی و حرفه‌ای، دوره‌های مشاوره شغلی، اهداء وام خودکفایی و کارانگیزی از کارهای انجام شده در این راستا بوده است.

وی بیان کرد: 15 نفر از خانواده‌های بهره‌مند از طرح‌های کمیته امداد در این شهرستان خودکفا و از تحت حمایت کمیته امداد خارج شده‌اند.

شمس‌الدینی اذعان داشت: امید می‌رود که تا پایان امسال تعداد بیشتری از خانوار تحت حمایت به خودکفایی برسند و از چرخه حمایت امداد خارج شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان همچنین از بهره‌مندی 105 مددجو از طرح سوء تغذیه کمیته امداد کنگان خبر داد و اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی است و همواره در هدف ارزشمند رفع نیاز اقشار آسیب‌پذیر جامعه گام برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: اقشار ناتوان، نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه نیازهای گسترده‌ای در تمامی ابعاد و عرصه‌ها دارند و آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه به تمام ابعاد و زوایای رفع این نیازهاست.

شمس‌الدینی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) به تمام ابعاد نیازمند اقشار زیر پوشش دقت دارد بیان کرد: تامین ارزاق عمومی و حمایت مالی، فعالیت‌های فرهنگی و حمایت تحصیلی، حوزه بهداشت و درمان و تامین سلامت اقشار آسیب‌پذیر جامعه از مسائل مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه به آنها توجه دارد.

وی اضافه کرد: ایجاد رضایتمندی در میان اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه از نتایج ارزشمندی است که فعالیت‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در عرصه‌های مختلف به دنبال داشته است.

این مسئول سلامت و بهداشت را از نیازهای اساسی جوامع بشری دانست و یادآور شد: تلاش در حوزه ارتقای سطح سلامت و بهداشت خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از مسائل ارزشمندی است که در سال‌های اخیر به طور جدی در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان گفت: با توجه به اهمیت مسئله تغذیه کودکان و جلوگیری از مشکلات سوء تغذیه کودکان در شش ماهه نخست سال جاری، 105 کودک زیر شش سال کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان از 420 بسته غذایی بهره‌مند شدند و این امر در تمام گستره شهرستان صورت پذیرفته است.

وی با تشریح روند اجرای این طرح اذعان داشت: طرح سوء تغذیه با برنامه‌ریزی کمیته امداد و همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان استان اجرا شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول