اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

زنگ خطر برای نفت آبادان به صدا درآمد / نفت در حال خودسوزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در جمع پیشکسوتان فوتبال آبادان گفت: زنگ خطر برای تیم فوتبال نفت آبادان به صدا درآمده است.

زنگ خطر برای نفت آبادان به صدا درآمد / نفت در حال خودسوزی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در سفر کوتاه خود به آبادان در جمع کانون پیشکسوتان آبادان حضور یافت و با آنها به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

وی از وضعیت فعلی تیم صنعت نفت آبادان ابراز نگرانی کرد و گفت: تاکنون به این قضیه ورود نکرد‌ه‌ایم و اجازه دادیم مدیران صنعت نفت کارشان را به تنهایی انجام دهند.

حمیدرضا گرشاسبی تصریح کرد: امروز زنگ خطر برای این تیم به‌صدا درآمده و این خطر از روی ندانم کاری عده‌ای است که در قبال این مشکلات باید پاسخگو باشند.

 
*صعود نفت غیرممکن است

وی اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه این است که این تیم در لیگ برتر بماند چرا که در صورت سقوط این تیم بازگشت مجدد آن به لیگ برتر تقریباً غیرممکن است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان خاطرنشان کرد: وزارت نفت‌ در حال کاهش حمایت‌های مالی خود از تیم‌های ورزشی‌اش است.‌

وی همچنین عنوان کرد: هم‌اکنون که با حمایت مالی این وزارتخانه تیم فوتبال نفت آبادان با وضعیت فعلی روبه‌رو است اگر کمک‌ها قطع شود این باشگاه تکلیفش مشخص است!

*اختصاص 3 هکتار به 3 زمین چمن

گرشاسبی همچنین از امکانات ورزشی آبادان دیدن کرد و افزود: آبادان در بحث سالن ورزشی اوضاع خوبی دارد اما در بحث زمین چمن در مضیقه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان بیان کرد: هیئت فوتبال شهرستان آبادان در وضعیت بدی قرار دارد و از داشتن حتی یک زمین چمن هم بی‌بهره است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته این مشکل با اختصاص سه هکتار زمین برای احداث سه زمین چمن در حال مرتفع کردن است که امیدواریم هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

وی در پایان به پیشکسوتانی که متولد آبان‌ماه بودند هدایایی اهدا کرد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول