اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال نفت آبادان:

اشتباهم در برابر تراکتورسازی را جبران می‌کنم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به دلیل اشتباه فردی من برابر تراکتورسازی بازی را واگذار کردیم و به هواداران نفت قول داده‌ام که این اتفاق را جبران کنم.

اشتباهم در برابر تراکتورسازی را جبران می‌کنم

نبی‌الله باقری‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در هفته پنجم و برابر تراکتورسازی تبریز ما بازی بسیار خوب و تماشایی را به نمایش گذاشته و توانستیم برابر هواداران این تیم تبریزی گل نخست را به ثمر برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی در ثانیه‌های پایانی بازی رخ داد؟‌ گفت: در حالی که بازی 2 بر 2 در جریان بود، به اشتباه دروازه خودی را باز کردم و همین اتفاق موجب شد که بدون امتیاز دیدار با تراکتورسازی را به اتمام برسانیم.

مدافع تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: هنوز این خاطره از ذهن من پاک نشده و مرا اذیت می‌کند، اما به هواداران نفت قول داده‌ام که با تمام توان بازی‌ را دنبال کرده و این اشتباه را جبران کنم.

باقری‌ها در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار این هفته تیمش برابر گهر دورود اشاره کرد و گفت: پس از بازی تراکتورسازی ما رخدادهای این بازی را پشت‌سر گذاشته و با تمام توان در برابر صبا حاضر شدیم.

به گفته وی، با تلاش در این دیدار توانستیم صبا را در خانه خود با نتیجه 2 بر یک شکست داده و با پیروزی زمین را ترک کنیم.

این بازیکن فوتبال افزود: این پیروی موجب تقویت روحیه بازیکنان ما شد و امیدوار هستیم در برابر گهر نیز موفقیت هفته گذشته را تکرار کنیم.

باقری‌ها تاکید کرد: البته گهر تیم جوان و با انگیزه‌ای نشان داده و حتی در ورزشگاه آزادی و مقابل پرسپولیس موفق به کسب امتیاز شده است.

مدافع تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: بنابراین بازی سختی را در پیش داریم و نباید مقابل گهر زاگرس تعلل کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: امیدوارم با شناختی که از نقاط ضعف و قوت گهر با مشاهده فیلم بازی‌های این تیم به دست آوردیم، بتوانیم بازی روانی را در زمین به نمایش گذاشته و به دومین پیروزی پیاپی در لیگ برتر دست یابیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول