اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان:

پیروزی مقابل صبا را برابر گهر تکرار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال نفت آبادان گفت: پیروزی مقابل صبا، بازیکنان ما را از نظر روحی با انگیزه کرده و به دنبال تکرار یک برد دیگر برابر گهر زاگرس هستیم.

پیروزی مقابل صبا را برابر گهر تکرار می‌کنیم

روح‌الله عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به دیدار آتی تیمش برابر نماینده شهرستان دورود گفت: نفت آبادان امسال شرایط خوبی در ابتدای فصل نداشت و نتوانستیم امتیازات لازم را جمع کنیم.

وی تصریح کرد: البته ما با بدشانسی‌هایی نیز درگیر بودیم، از جمله اینکه برابر تراکتورسازی تبریز در ثانیه‌های آخر بازی تساوی را با شکست عوض کردیم.

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: به هر حال بازی هفته گذشته برابر صبای قم که توانستیم این حریف قدرتمند را با شکست بدرقه کنیم، انگیزه بازیکنان ما را بالا برده و برای بازگشت به روزهای خوش گذشته امیدوارتر شدیم.

عرب تاکید کرد: جایگاه هفدهم نفت آبادان در جدول رده‌بندی لیگ برتر به هیچ عنوان زیبنده فوتبال خوزستان و آبادان نیست و قرار هم نیست ما تا آخر فصل در این مکان باقی بمانیم.

وی ادامه داد: بنابراین مجبوریم تا در دیدارهای باقی مانده با تمام توان به میدان رفته و با کسب پیروزی به جایگاه خود در جدول سامان دهیم.

* گهر تیم استخوان‌داری است

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار با گهر زاگرس اشاره کرد و گفت: فیلم شش بازی اخیر حریف خود را آنالیز کرده و معتقدم که آنها تیم استخوان‌دار و جنگند‌ه‌ای هستند.

عرب تصریح کرد: اگر چه گهر از امتیاز میزبانی محروم بوده و در کرج بازی‌های خود را برگزار می‌کند، اما با روحیه جنگندگی که بازیکنان آنها دارند، برای هر تیمی مشکل‌ساز خواهند بود.

وی متذکر شد: به عنوان نمونه در تهران و برابر پرسپولیس بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و با اشتباه داور پیروز نشدند، بنابراین ما بازی سختی را برابر گهر پیش روی داریم.

عرب در پایان تاکید کرد: نفت آبادان دیگر فرصت اشتباه کردن ندارد و می‌خواهیم با کسب پیروزی برابر گهر چندین پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول