اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

تیم فولاد واقعا برای برد به میدان آمده بود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فولاد خوزستان واقعا برای برد به میدان آمده بود و برای رسیدن به این هدف از همه توانایی خود استفاده کرد.

تیم فولاد واقعا برای برد به میدان آمده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مرتضی بچاری شامگاه دوشنبه پس از شکست سنگین تیمش مقابل تیم فولاد خوزستان در اهواز اظهار داشت: فولاد خوزستان به خوبی نقاط ضعف صنعت نفت را شناخته بود و برای پیروزی در این بازی برنامه داشت و به این دلیل نیز موفق شد صنعت نفت را شکست دهد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: مسائل روحی بسیار برای صنعت نفت آبادان مشکل آفرین شد و به این دلیل بخش زیادی از باخت امشب را باید به این موضوع اختصاص داد.

بچاری خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان به دلیل نتایج خوبی که در بازی‏های گذشته گرفته بود توانست از نظر روحی نیز در این بازی از صنعت نفت پیشی بگیرد و موفق شود صنعت نفت را شکست دهد.

وی افزود: فولاد خوزستان اصلا تحت فشار روانی نبود و به این دلیل توانست به آرامی بازی مدنظر خود را انجام دهد و موفق شود به برتری برسد ولی شرایط روانی برای صنعت نفت اصلا مهیا نبود.

بچاری خاطرنشان کرد: باید به فکر باشیم مشکلات موجود در تیم خود را برطرف کنیم و در صورت رفع این مشکلات می‏توانیم امیدوار باشیم در آینده روند موجود در تیم صنعت نفت آبادان تغییر خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان متذکر شد: لیستی از بازیکنانی که در شرایط کنونی قابلیت حضور در تیم صنعت نفت آبادان را ندارند به کادر مدیریت جدید تحویل داده‏ایم تا آنها تصمیم بگیرند که می‏خواهند در این باره چکار کنند.

وی در پایان اذعان داشت: بازی بسیار جذابی بود و همیشه بازی میان فولاد خوزستان و نفت آبادان جذاب و دیدنی است.

صنعت نفت آبادان با 11 بازی انجام داده تنها هفت امتیاز دارد و در شرایط کنونی در رده هجدهم جدول رقابت‏های لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول