اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

عملکرد صنعت نفت در فصل نقل و انتقالات ناامید کننده است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: عملکرد باشگاه صنعت نفت آبادان در راه جذب بازیکن برای حضور در لیگ برتر تا اینجای کار ناامید کننده است.

عملکرد صنعت نفت در فصل نقل و انتقالات ناامید کننده است

عباس سورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: عملکرد باشگاه صنعت نفت در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر ناامید کننده است زیرا بازیکنی را جذب کردند که بهتر از وی در آبادان وجود دارد.

وی با اشاره به جذب بازیکن تیم فوتبال امید پرسپولیس تهران افزود: این بازیکن در حالی به راحتی با صنعت نفت قرارداد امضا می‌کند که همانند وی در تیم‌های پایه‌ای نماینده آبادان در لیگ برتر بازیکنان زیادی توپ زده و منتظر فرصت هستند.

رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: امیدوار هستم که چهره‌ای سیاسی پشت انتقال این بازیکن به صنعت نفت نباشد زیرا جذب فوتبالیستی که پنج دقیقه برای پرسپولیس در لیگ قبل به میدان رفته هیچ توجیهی ندارد.

وی با انتقاد از شیوه جذب بازیکن در تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: تنها بازیکن مطرحی که تا به امروز جذب شد مهدی دغاغله است و برای تمدید قرارداد بازیکنان قبلی هم خوب کار نشده است.

سورانی تصریح کرد: وقتی قرار است بازیکنی جذب شود تعریف و تمجیدها بسیار است اما به راحتی فوتبالیست خوبی همانند "لئون پاچاجیان" را از دست داده و هزار ضعف برای وی تعریف می‌کنند.

وی اضافه کرد: وقتی تیمی همانند صنعت نفت سقف آرزوهای خود را حضور و ماندگاری در لیگ برتر مشخص می‌کند مطمئناً با مشکل مواجه شده و این مشکل تا زمانی که به فکر آسیایی شدن نباشیم ادامه دارد.

رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: اگر مسئولان باشگاه صنعت نفت معتقدند که با توجه به گرمی هوا و گرد و غبار بازیکنان بزرگ به آبادان نمی‌آیند چرا فرصت را به بومی‌ها نمی‌دهند که با این شرایط آشنا هستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول