اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم صنعت نفت آبادان:

اتخاذ تصمیم قاطع در خصوص بازیکنانی که تنها لیست را پر کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: تیم با بازیکنانی بسته شده که حتی یک دقیقه هم بازی نکردند و فقط لیست را پر کردند لذا باید تصمیمی قاطع در این خصوص گرفت.

اتخاذ تصمیم قاطع در خصوص بازیکنانی که تنها لیست را پر کرده‌اند

سعید سلامات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: در اواخر هفته جاری یک اردو در مجموعه کرخه اندیمشک تدارک دیده شده تا بازیکنان بدور از حواشی و با آرامش ضمن بدنسازی خود را آماده دیدار مقابل داماش کنند.

وی ادامه داد: همچنین قصد داریم ذهنیت بچه ها را نیز تغییر بدهیم یک برنامه کوتاه مدت بدنسازی داریم البته نه بطور صد در صد چون در کوران مسابقات هستیم بدن بازیکنان تحلیل می‌رود.

مربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص آخرین وضعیت این تیم نیز گفت: دو روز است که در کنار تیم هستم ولی کاملا به این تیم امیدوار هستیم زیرا بازیکنان مستعدی در این تیم هستند که توانایی‌های بالایی دارند و یقین بدانید علاوه بر بقا در لیگ، به رتبه‌های بالای جدول فکر می‌کنیم

سلامات در خصوص دستیاری آلفردو کاسیمیرو نیز اظهار کرد: وظایف هر یک تقسیم شده و هیچ مشکلی با دستیاری وی ندارم.

وی ادامه داد: هدف من از حضور در نیمکت صنعت نفت آبادان، کمک به تیم شهرم است و مهم نیست در چه جایگاهی باشم مهم این است که بتوانیم کمکی کنم.

بله دو سال پیش این تیم با نیمی از این نفرات بزرگترین تیم‌ها را در آبادان زمین‌گیر کرد.

سلامات در ادامه در خصوص برنامه باشگاه برای جذب بازیکن یا خارج کردن بازیکنی از لیست گفت: متأسفانه تیم با بازیکنانی بسته شده که حتی یک دقیقه هم بازی نکردند و فقط لیست را پر کردند و باید تصمیمی قاطع گرفت، ضمن اینکه ما پنج جای خالی نیز داریم که در صدد هستیم ضمن ترمیم خط دفاعی، لوون پاچاچیان را نیز به تیم برگردانیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد وضعیت تیم روز به روز بهبود یابد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول