اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه محرم

ششمین همایش مسئولان هیئت‌های مذهبی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر همایش مسئولان هیئات مذهبی زنجان گفت: ششمین گردهمایی و اعلان عزای مسئولان هیئت‌های مذهبی در آستانه ماه محرم در استان زنجان برگزار می‌شود.

ششمین همایش مسئولان هیئت‌های مذهبی در زنجان برگزار می‌شود

رسول احدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ششمین گردهمایی و اعلان عزای مسئولان هیئت‌های مذهبی استان در آستانه ماه محرم و در مکان حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ششمین گردهمایی و اعلان عزای مسئولان هیئت‌های مذهبی استان از چهار نفر از پیر غلامان و خادمان هیئت‌های مذهبی استان زنجان تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: این همایش با حضور همه مسئولان هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد شهر زنجان برگزار می‌شود.

دبیر همایش مسئولان هیئات مذهبی زنجان با بیان اینکه تعامل و همکاری بین هیئت‌های مذهبی و مسئولان برای اجرای هر چه بهتر مراسم‌ها و عزاداری‌های دهه محرم از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش اعلان عزای مسئولان هیئت‌های مذهبی استان زنجان است، اضافه کرد: خادمان و پیرغلامان هیئت‌های مذهبی به عنوان حماسه‌آفرینان پایتخت شور و شعور حسینی و با هدف پاسداشت از میراث معنوی استان تلاش می‌کنند و قدردانی از آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی اظهار داشت: این همایش روز بیستم آبان ماه سال جاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول