اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

هیئت‎های مذهبی علمداران احیای امر به معروف در جامعه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: هیئت‎های مذهبی علمداران احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند.

هیئت‎های مذهبی علمداران احیای امر به معروف در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام حسن نیشابوری عصر شنبه در جلسه هم‎اندیشی تشکل‎های معنوی با هیئت‎های مذهبی منتخب در گلستان که در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، اظهار داشت: سیاست‎های نظام باید توسط هیئت‎های مذهبی در جامعه احیا شده و مورد عمل قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه هیئت‎های مذهبی به عنوان متولی و احیاکنندگان سنت‎های دینی و ارزش‎های الهی هستند تصریح کرد: سیدالشهدا احیاگر نهضت امر به معروف و نهی از منکر بوده و امروز باید این رسالت مهم توسط هیئت‎های مذهبی ترویج و اشاعه شود.

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه یکی از ستادهای مستحکم امر به معروف در جامعه تشکل‎های مردمی است متذکر شد: این تشکل‎ها در جامعه نخستین و آخرین شوراها نخواهند بود.

نیشابوری در خصوص گستردگی هیئت‎های مذهبی در شهرستان‎ها خاطر نشان کرد: یکی از گسترده‎ترین شبکه‎های مردمی هیئت‎های مذهبی است که به برکت نظام و انقلاب اسلامی، تعدادی از دستگاه‎ها و متولیان امور فرهنگی این مهم را ساماندهی و پیگیری می‎کنند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‎های مقام معظم رهبری تشکیل ستادهای امر به معروف و نهی از منکر بوده است، بیان داشت: خوشبختانه شورای هیئت‎های مذهبی به صورت استانی، منطقه‎ای و کشوری تشکیل شده است تا مدافع حرف‎های هیئت‎ها و برطرف‌کننده مسائل و مشکلات موجود باشد.

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: باید از ظرفیت و توانمندی شبکه‎های مردمی به درستی استفاده شود که اگر غیر از این اتفاق بیفتد به واسطه برنامه‎ریزی‎های غلط دیگران که در قالب دوستداران نظام خود را معرفی می‎کنند از مسیر درست، منحرف می‎شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول