اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خبر داد

صدور مجوز فعالیت 30 هیئت مذهبی صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا از صدور مجوز فعالیت 30 هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد.

صدور مجوز فعالیت 30 هیئت مذهبی صومعه‌سرا

منوچهر احمدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به آغاز دهه کرامت و ضرورت افزایش برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان، اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و مذهبی پیرامون واقعه غدیر و مبحث ولایت در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه واقعه غدیر نقطه عطفی در طول تاریخ اسلام بوده است، تصریح کرد: این رویداد مهم تاریخ اسلام دستخوش فتنه‌انگیزی‌ها و تخریب دشمنان قرار گرفته است تا اذهان مردم را به غیر واقع فریب دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا، نقش امام (ره) و رهبری به عنوان پیشوای مسلمانان را مهم دانست و افزود: رهبران دینی همواره راه نجات به طرف روشنی و سعادت را به آدمی نشان می‌دهند.

وی با تصریح بر گسترش فرهنگ واقعه غدیر در بین نسل‌های حاضر و آینده، خاطرنشان کرد: واقعه غدیر خم باید بیشتر از گذشته برای فرزندانمان تبیین شود.

احمدی‌پور به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت دهه کرامت و امامت در صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: همزمان با این ایام بیش از 15 نوع برنامه فرهنگی، ورزشی، علمی و مذهبی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی از اعزام مبلغان زن و مرد به مساجد صومعه‌سرا خبر داد و گفت: روحانیون و مبلغان با محوریت تبیین نقش و جایگاه ولایت و امامت در جامعه اسلامی برای مردم در مساجد روشنگری می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا، دیدار با افراد سادات، برپایی همایش غدیر و بصیرت، اجرای برنامه‌های دینی در مدارس، حضور در بین دانشجویان و پاسخگویی به پرسش‌های آنها و برگزاری دعای روح‌بخش عرفه در میدان بسیج این شهرستان به صورت جمعی را از جمله برنامه‌های در ایام مذکور اعلام کرد.

وی از ارسال بالغ بر 3 هزار پیامک با موضوع مبحث غدیر و ولایت به شهروندان خبر داد و ابراز کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، آذین‌بندی شهری، برگزاری جشن بزرگ ولایت و اجرای مسابقات غدیر از دیگر برنامه‌های دهه مبارک امامت و ولایت در صومعه‌سرا است.

احمدی‌پور درباره فعالیت هیئت‌های مذهبی در راستای اجرای بهتر و بیشتر برنامه‌های دهه مبارک امامت و ولایت در این شهرستان اذعان کرد: صومعه‌سرا بالغ بر 170 هیئت مذهبی فعال دارد.

وی با بیان اینکه طرح صدور مجوز فعالیت رسمی به هیئت‌های مذهبی صومعه‌سرا آغاز شده است، خاطرنشان کرد: از مجموع تعداد هیئت‌های مذهبی در صومعه‌سرا تاکنون 30 هیئت مذهبی موفق به دریافت مجوز فعالیت شده‌اند.

به گفته این مسئول مجوز رسمی فعالیت 30 هیئت مذهبی صومعه‌سرا در ایام دهه کرامت به آنها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول