اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شواری هیئات مذهبی کردستان خبر داد

آمادگی 514 هیئت مذهبی برای برنامه‌های ماه محرم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از آمادگی 514 هیئت مذهبی استان برای اجرای برنامه‌های مختلف در ایام ماه محرم‌الحرام خبر داد.

آمادگی 514 هیئت مذهبی برای برنامه‌های ماه محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی خزایی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سنندج اظهار کرد: این هیئات در تمام برنامه‌های ملی و مذهبی در طول سال فعالیت دارند و آماده حضور در تمام برنامه‌های ایام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا هستند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد هیئت 61 مورد در سنندج فعال است، افزود: برخی از هیئات مذهبی شهرستان سنندج را هیئات اهل تسنن تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این هیئات 412 مداح و نوحه‌خوان نیز در استان ساماندهی شده‌اند که در ایام ماه محرم در تمامی برنامه‌ها حضور خواهند داشت.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان فعالیت 300 مبلغ و مبلغه غیربومی در سطح استان برای همکاری در برنامه‌های ایام محرم را نیز از اقداماتی دانست که به همت اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان انجام می‌شود.

خزایی در خصوص ترویج امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: باید این فریضه الهی را با تمام وجود انجام داد تا بتوان نتیجه مطلوب را از آن گرفت.

وی با اشاره به اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای ترویج معروفات فعالیت‌های مختلفی انجام داده است، گفت: توزیع تراکت و پرچم‌های یا حسین و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از جمله اقداماتی است که در تمام سطح استان حتی در دور افتاده‌ترین نقاط روستایی انجام شده است.

رئیس شورای هیئات مذهبی و مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی کردستان در پایان خواستار تشکیل اکیپ بازرسی امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان سنندج شد و این مهم را لازمه نهی منکرات و ترویج معروفات برشمرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول