اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی صورت می‌گیرد

بازدید هیئت‌های مذهبی قزوین از نمایشگاه تاریخ اسلام در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از بازدید هیئت‌های مذهبی قزوین از نمایشگاه تاریخ اسلام در سمنان خبر داد.

بازدید هیئت‌های مذهبی قزوین از نمایشگاه تاریخ اسلام در سمنان

سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برپایی بیست و پنجمین اجلاس معاونین فرهنگی و مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی کل کشور که در سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در این اجلاس با خبر شدیم نمایشگاه مذهبی با موضوع "تاریخ اسلام" در شهر سمنان برپا می‌شود به همین خاطر بازدید از این نمایشگاه در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی هدف از انجام این بازدید را توانمندسازی هیئت‌های مذهبی در اجرای نمایشگاه‌های حجمی در مناسبت‌های مختلف اعلام کرد.

این مقام مسئول افزود: یک گروه 15 نفره متشکل از مدیران مربوط در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و نمایندگان هیئت‌های مذهبی تشکیل می‌شود تا در دوشنبه 15 آبان ماه برای بازدید از نمایشگاه یاد شده به سمنان سفر کنند.

وزیری‌نژاد اذعان کرد: امیدوارم این سفر برای هیئت‌های مذهبی نتایج خوبی در بر داشته باشد تا اگر نمایشگاهی در بخش دینی و مذهبی در قزوین برگزار شد، از کیفیت مطلوبی برخوردار شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: بهره‌مندی از تجربیات دیگر شهرهای کشور در راستای تبیین مباحث دینی از جمله دستاوردهای مهم این بازدید برشمرده می‌شود و به طور حتم تشکل‌های مذهبی با تخصص و دانشی که برخوردار هستند قادر خواهند بود نسبت به تلفیق این تخصص‌ها و اجرای درست آنها اقدام کنند.

سازمان فرهنگی ورزش شهرداری قزوین به مناسبت اعیاد قربان و غدیر برنامه‌های مختلفی را در شهر قزوین در حل برگزاری دارد و همچنین با ساماندهی هیئت‌های مذهبی در آستانه فرا رسیدن ماه محرم در این راستا شروع به کار کرده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول