اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد

فعالیت 1400 هیئت مذهبی و یک هزار مداح در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین از فعالیت یک هزار و 400 هیئت مذهبی و یک هزار مداح در این استان خبر داد.

فعالیت 1400 هیئت مذهبی و یک هزار مداح در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 400 هیئت مذهبی و یک هزار مداح در استان قزوین شناسایی شده، فعالیت می‌کنند و در زمینه تشکل‌های قرآنی در زمره 10 استان برتر کشور قرار داریم.

وی افزود: همیشه مشکلات فرهنگی ناشی از اعتبار نیست، بلکه گاهی اوقات می‌توان با هم‌فکری و هم‌اندیشی و ارتباط بیشتر به نتایج ارزشمندی رسید و مردم را از فواید آن بهره‌مند کرد، هیئت‌های مذهبی ظرفیت بسیار خوبی هستند که می‌توان در امور فرهنگی از ظرفیت آنها به خوبی استفاده کرد و این کار با هدایت، نظارت و حمایت محقق می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: استراتژی اداره‌کل تبلیغات اسلامی در این استان، حمایت مادی و معنوی از هیئت‌های مذهبی و هدایت و نظارت بر آنان است که این موضوع امسال با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

نعمت‌الهی تصریح کرد: دشمنان به خوبی با ظرفیت‌های دینی تشکل‌های کشورمان آشنا هستند و برای انحراف آنها برنامه‌های هدفمندی دارند که جدا کردن جامعه از قرآن از آن جمله است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا روح قرآن و پیام این کتاب آسمانی را از جامعه بگیرند، لذا مشغول کردن مؤمنان به حواشی و دور کردن از متن اسلام با نفوذ در هیئت‌های مذهبی یکی از راهکارهای بدخواهان کشور است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول