اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا اعلام کرد

مشارکت 50 هیئت مذهبی در برنامه‌های دهه ولایت بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: 50 هیئت مذهبی در برنامه‌های دهه ولایت شهرستان بویین زهرا مشارکت کردند.

مشارکت 50 هیئت مذهبی در برنامه‌های دهه ولایت بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی ظهر امروز در دیدار با تعدادی از روحانیون مساجد و مدارس بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه ترویج مکتب اسلام و آشنا کردن جوانان با امور قرآنی و مذهبی از جمله وظایف روحانیون و به ویژه مبلغان مذهبی در مدارس است، اظهار کرد: توجه به روش و زندگی پیشوایان دینی فریضه‌ای است که امروز در مسئولان و متولیان فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: مبانی تمدنی فرهنگ اسلامی بسیار گسترده است که متأسفانه توجه خاصی به آن صورت نمی‌‌شود که همین امر موجب گرایش جوانان به فرهنگ غربی می‌شود.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از نیروی جوان و متخصص در مقوله‌های اجتماعی بیان کرد: با توجه ظرفیت‌های بالای حوزویان لازم است که این مهم در عرصه‌های اجتماعی امروز مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تعالی جوانان و نوجوانان امروز در پناه عمل به تعالیم قرآن کریم است.

عباسی با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری اباعبد‌الله الحسین (ع) اظهار کرد: گردهمایی بزرگ روحانیون، پیرغلامان حسینی، مسئولان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی هر ساله یک هفته مانده تا ماه محرم با حضور مسئولان در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این گردهمایی بزرگ در سال جاری با حضور و سخنرانی اساتید، مسئولان فرهنگی و مدیران شهرستانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با قدردانی از مسئولان برگزار کننده مراسم‌ و جشن‌های دهه ولایت در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان عنوان کرد: بیش از 50 هییت، تشکل و نهاد‌ فرهنگی در ایام دهه ولایت امسال در قالب مراسم، گردهمایی‌ها و جشن‌های مختلف به جشن و سرور پرداختند.

عباسی ادامه داد: تعامل هیئت‌ها و کانون‌های فرهنگی در هر مراسم و رویداد مذهبی در این شهرستان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول