اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

پرچم دینداری به دست هیئت‌های مذهبی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: عَلم و پرچم دینداری در ایران به دست هیئت‌های مذهبی است و مسئولان هیئت‌ها پرچمدار دینداری هستند.

پرچم دینداری به دست هیئت‌های مذهبی است

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بافت با بیان بهترین و بدترین مسئول از دیدگاه حضرت محمد (ص) اظهار داشت: رسول اکرم (ص) در مورد مسئولان و مسئولیت‌ها می‌فرمایند «بهترین مسئول کسی است که اختلافات را جمع و ایجاد وحدت رویه کند».

وی افزود: رسول گرامی اسلام (ص) فرمودند «بدترین مسئول نیز کسی است که در جایی که افراد با هم هستند، اختلاف ایجاد کند».

ابراهیمی ابراز داشت: اعتقاد دارم که عَلم و پرچم دینداری در ایران به دست هیئت‌های مذهبی است و مسئولان هیئت‌ها پرچمدار دینداری هستند.

وی با بیان اینکه امروز هم و غم دشمن تلاش برای به زمین زدن جوانان ما است، تصریح کرد: مردم و جوانان بسیار خوب و متدینی در شهرستان بافت داریم که حضور آن‌ها در مناسبت‌های ملی و مذهبی مانند اعتکاف و نماز جمعه گویا و ارزشمند است.

ابراهیمی بیان داشت: ما در عین حال که جوانان بسیار خوبی داریم، باید چشم خود را باز کنیم و دشمن را بشناسیم، زیرا دشمن برای زمین زدن جوانان از راه مواد مخدر، ماهواره، عرفان‌های نوظهور و کاذب مانند شیطان‌پرستی و فرقه‌های باطل مانند بهائیت تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد جوانان به هیئت‌های مذهبی خوب است و باید هر ماه حداق یک بار جلسه داخلی با حضور جوانان برگزار شود.

این مسئول اذعان داشت: حضور فرزندان هیئتی در مسجد و اقامه باشکوه نماز جماعت سبب تقویت دینداری می‌شود.

ابراهیمی گفت: قرآن یکی از عواملی است که موجب می‌شود جوانان از درون محکم شوند و برگزاری جلسات هفتگی تلاوت قرآن باید برگزار شود.

وی تصریح کرد: جوانان را با هر چهره یا قیافه‌ای که دارند باید قبول کنیم زیرا اگرچه ممکن است، این افراد ظاهر بدی داشته باشند، اما باطن پاک دارند و باید آن‌ها را دعوت به دین کنیم و به آن‌ها روی خوش نشان دهیم و از دین طرد نکنیم.

وی با اشاره به اینکه شیوه‌های تربیتی باید با زبان نیکو و نرم باشد، بیان داشت: ما باید جوانان را جذب کنیم و با انجام این کار آخرت خود را بسازیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول