اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

هفته‌نامه حدیث حرف دشمنان را تکرار می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اهمیت و ضرورت اردوهای راهیان نور و تلاش دشمن برای از بین بردن آن، گفت: هفته‌نامه حدیث حرف دشمنان را تکرار می‌کند.

هفته‌نامه حدیث حرف دشمنان را تکرار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید دهقان با اشاره به اهمیت و نقش اردوهای راهیان نور در انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس و ارزش‌های نظام اسلامی به نسل جوان اظهار کرد: سال‌هاست که این اردوها که به تعبیر مقام عظمای ولایت بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی کشور است در حال انجام می‌باشد که دشمنان کوردل از هر فرصتی در سال‌های گذشته برای ضربه زدن به این حرکت عظیم و ارزشمند استفاده کرده‌اند، اما هرگز نتوانستند به مقاصد شوم خود دست‌ یابند.

وی ادامه داد: البته حادثه اخیر و کشته شدن دانش‌آموزان بروجنی که قلب یک ملت را داغ‌دار کرد، سوژه‌ای شد برای دشمنان قسم خورده این نظام که علی‌رغم صدها تصادف دلخراش که شاید در طول سال اتفاق بیافتد به این حادثه با نگاه کاملا سیاسی می‌پردازند.

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کند که اصالت و حقانیت راهیان نور را که در واقع پیونددهنده نسل جوان به شهدا است، به سخره گرفته و بی‌ارزش و ناامن جلوه دهند.

دهقان اضافه کرد: متأسفانه علی‌رغم اینکه برخی‌ها در داخل به خوبی هدف دشمنان را می‌دانند اما باز از طریق رسانه خود حرف دشمنان را تکرار می‌کنند و سعی دارند تا همان چیزی را در اذهان عمومی تداعی کنند که دشمنان می‌خواهند و در واقع این رسانه‌ها عروسک خیمه شب‌بازی دشمن‌ هستند که خواسته یا ناخواسته بازیچه دست دشمن قرار می‌گیرند و آب در آسیاب می‌ریزند.

این مسئول عنوان کرد: متأسفانه هفت‌نامه حدیث در خبری به نقل از مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در شماره 30 مورخه 91/8/14 صفحه هفت مقدمه‌ای را به این خبر می‌افزاید که قابل تأمل است و در واقع تکرار همان حرف‌هایی است که در روزهای گذشته دشمنان زده‌ و تلاش کرده‌اند که با این حادثه دردناک راهیان نور را به چالش بکشند.

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: با عتاب و خطاب قرار دادن دلسوزان نظام اسلامی عقده‌گشایی کرده و فضای اجتماعی و فرهنگی را ملتهب می‌کند هرچند خانواده‌های ولایت‌مدار این دانش‌آموزان بهترین پاسخ را به دشمنان داده‌اند و با صبوری و شکیبایی، دشمن را منکوب و توطئه آنان را نقش بر آب کردند.

دهقان خاطرنشان کرد: البته این نوع رفتارهای رسانه‌ای قطعه‌ای از یک پازل بزرگ است که اگر به موقع با آن برخورد قانونی و قضایی نشود، تجمیع آن خطری بزرگ برای ارزش‌های فرهنگی این ملت و نظام خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول