اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

رهبری راه را بر هرگونه سوء‌استفاده دشمنان بستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب به رهنمود وحدت‌بخش اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان به خوبی نقش و وظایف مقامات ارشد نظام را تبیین و راه را بر هرگونه سوءاستفاده دشمنان بستند.

رهبری راه را بر هرگونه سوء‌استفاده دشمنان بستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: غدیرشناسی و بررسی موشکافانه جریان غدیر اهمیت و نقش حیاتی ولایت و امامت را در جامعه اسلامی به خوبی مبرهن و آشکار می‌سازد.

وی افزود: در واقع ابلاغ پیام الهی امامت و ولایت در روز غدیر اتمام حجتی با مردم بود که اگر می‌خواهند مدینةالنبی استمرار داشته باشد باید به ریسمان امامت و ولایت اتصال یابند.

حجت‌الاسلام اکرمی با اشاره به نقش هدایت‌گرانه و نجات‌بخش ولایت فقیه در دوره کنونی تصریح کرد: ولایت فقیه نعمتی بزرگ و ارزشمند است که نصیب مردم مسلمان ایران شده و با تدابیر و رهنمودهای ایشان کشتی نظام اسلامی به سرمنزل مقصود رهنمون می‌شود.

خطیب جمعه سراب با بیهوده توصیف کردن تلاش‌های معاندان و دشمنان اسلام در نابودی مظاهر اسلامی و انقلابی یادآور شد: تا زمانی که پیوند مردم و ولایت استوار باشد احدی نمی‌تواند ضربه اساسی به پیکره نظام وارد آورد.

وی به رهنمود وحدت‌بخش اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ایشان به خوبی نقش و وظایف مقامات ارشد نظام را تبیین و راه را بر هرگونه سوءاستفاده دشمنان بستند.

امام جمعه سراب با حمله شدید به جریان دشمن‌ساخته وهابیت گفت: آن‌هایی که با بستن کمربندهای انتهاری خون پاک شیعیان و مسلمانان را نشانه رفته و وعده بهشت از طرف مفتیان خود دریافت می‌کنند بدانند که جز آتش جهنم و عذاب الهی چیزی عاید آنها نخواهد شد.

وی دشمن‌شناسی را از جمله مشخصات مکتب شیعه عنوان کرد و بیان داشت: امروز صهیونیست جهانی و حامیان آنها دشمنان واقعی امت محمدی هستند و هر حرکتی که خلاف آن را تبلیغ کند باید مورد سوء‌ظن قرار گیرد، خلق وهابیت و عرفان نوظهور و حلقه‌های کذایی در راستای مقابله با دشمن‌شناسی مکتب تشیع و انحراف اذهان عمومی از مبارزه با دشمنان واقعی صورت می‌گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب با تبریک عید غدیر خم ابراز داشت: برگزاری جشن‌های ویژه این روز در عین حال که لازم است اما باید با محتوا دادن به برنامه‌های ویژه این روزها مردم را بیش از بیش با فرهنگ غدیر آشنا کرد.

امام جمعه سراب حاکم شدن فرهنگ علوی در جامعه را مستلزم شناخت درست غدیر دانست و افزود: تعدی و تجاوز به حقوق دیگران، اقدامات سودجویانه و رواج دروغ و ریا با فرهنگ علوی همخوانی ندارد.

امام جمعه سراب با اشاره به 13 آبان تاکید کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان فهمیده و غیور کشور از پس امتحانات مختلف سربلند بیرون آمدند و حرکت انقلابی آنها در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در واقع مهر باطل به نیرنگ‌های حامیان آمریکایی بود.

وی با توصیه به معلمان و مربیان مدارس و استادان دانشگاه‌ها گفت: نقش تربیتی و آموزشی این بزرگواران بر هیچ کسی پوشیده نیست و آنها باید الگوهای خوبی از خود ارائه دهند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول