اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران در گفت‌وگو با فارس

انسجام قوای سه گانه نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران با اشاره به ضرورت وجود اتحاد بیشتر بین سران سه قوه گفت: نبرد جمهوری اسلامی ایران با نظام سلطه وحدت سه قوه است.

انسجام قوای سه گانه نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

کوروش گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به تاکیدات و روشنگری‌های مقام معظم رهبری نسبت به مسئولان قوای سه‌گانه کشور و دعوت ایشان از مسئولان به هوشمندی و آینده‌نگری تصریح کرد: اما شاهد هستیم که عوامل استکبار از عناصر تبلیغاتی و رسانه‌ای گرفته تا عناصر نفوذی و غیرخودی تلاش می‌کنند تا با شبهه‌افکنی و متشنج‌کردن فضا این وحدت رویه را مخدوش کنند.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران با اشاره به روحیه خدمتگذاری مسئولان در کشور افزود: واضح است که دولت، مجلس و قوه قضاییه همه در جبهه واحد دفاع از ایران اسلامی، استقلال و هویت کشور در مقابل تلاش همه جانبه قدرت‌های استکباری و عوامل آنها قرار دارند اما باید با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و اختلافی به یکدیگر کمک کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان با استفاده از ابزار رسانه سعی در ماهی‌گیری از هر آب گل‌آلودی دارند، گفت: این امر را در خصوص مسائل اقتصادی به وضوح می‌بینیم زیرا رسانه‌های غربی در یک تغییر جهت آشکار و هماهنگ از چند روز پیش سعی کردند تا با پررنگ کردن سو مدیریت اقتصادی، مدیران نظام را متهم کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ایجاد اختلاف میان مسئولان نظام از جمله اهداف دشمنان جمهوری اسلامی در ایران است و در بسیاری از مواقع مسئولان کشورهای غربی خود نیز به این امر اذعان داشته‌اند، تاکید کرد: پایان این پروژه کاملا مشخص است و نتیجه‌ای جزء در دام افتادن برخی از افراد بی‌بصیرت نخواهد داشت که اینگونه افراد سعی خواهند کرد تا با فرافکنی، شریک جرم‌بافی و ... دیگران را به سوء مدیریت متهم کنند.

بزرگنمایی کردن مشکلات آفت رابطه مسئولان

گرجی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد لزوم بزرگنمایی نکردن مشکلات توسط سران قوا و نکشاندن کوچک‌ترین مسئله بین به اذهان عمومی افزود: مقام معظم رهبری و ملت اسلامی انتظار دارند تا وحدت و انسجامی که در میان مردم وجود دارد حتما در رفتار، گفتار و کردار مسئولان و به ویژه سران قوا متبلور شود.

وی تاکید کرد: رؤسای قوای سه‌گانه باید در برابر قانون اساسی و روش‌های اجرایی که مقام معظم رهبری برای رفع اختلافات میان سران قوا در نظر گرفته‌اند تمکین کامل داشته باشند زیرا کشاندن مسائل پشت پرده نظام به سطح جامعه بازی در میدان و زمین دشمنان و معاندان نظام است.

گرجی در این مورد ادامه داد: شاهد بودیم که در ماه‌های اخیر بارها مقام معظم رهبری فرمودند که «سران قوا وحدت میان خود را حفظ کنند» و از طرفی فرمودند که «فضای امنیت و آرامش را سران قوا در کشور ایجاد کنند».

این مسئول با بیان اینکه این امر ولی فقیه باید حجت را برای سران قوا تمام می‌کرد، ادامه داد: این معنی ندارد که کسی ادعای پیروی از ولایت داشته باشد با شنیدن این امر ولی فقیه بازهم به رفتارها و گفتارهای مخالف وحدت بپردازد ولو اینکه صاحب حق نیز باشد.

تعامل بیشتر، انتظار ملت از سران قوا/ضرورت توجه به شیطنت اطرافیان

دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران با بیان اینکه بسیاری از این اختلاف‌ها در خیمه‌گاه دشمن طراحی و هدایت می‌شوند، تاکید کرد: به مصلحت سران قوا است که اگر در اطراف خود کسانی را می‌بینند که با شیطنت سعی در تفرقه‌افکنی دارند، خود را از آنها مبری کنند وگرنه امت حزب‌الله حق دارد که در ولایت‌پذیری خود مسئول شک کند.

گرجی در این زمینه افزود: حرکت‌های ضد وحدت در واقع ظلم به مردم، نظام و رهبری است و قطعا اگر این وحدت حاصل نشود، نظام و ولایت آسیب خواهند دید و هر جایی که پای مصلحت نظام و ولایت در بین باشد، ملت ایران با تمام قدرت پاسخ دهن کجان را خواهد داد چون هیچ اغماضی در حفظ وحدت پذیرفته نیست.

عضو مازندرانی هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: امروز که دشمنان نظام درصدد ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی جامعه هستند و از هیچ اقدامی در جهت اثبات ناکارآمدی نظام فروگذار نخواهد کرد، باید تمام توان و ابزارهای داخلی از جمله تقویت تولید ملی را برای پیروزی بر دشمنان نظام به‌کار بندیم و این امکان‌پذیر نیست مگر با همدلی و همفکری میان قوا.

گرجی به وضعیت حال حاضر کشور و امیدواری شدید دشمن نسبت به فروپاشی اقتصاد ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به نظر مقام معظم رهبری که همواره بر حمایت از تولید ملی تأکید داشته‌اند ضرورت دارد مجلس قوانین اقتصادی کشور را به منظور سرمایه‌گذاری و افزایش تولید ملی تسهیل کند و از سوی دیگر مهم است که دولت نیز با هماهنگی با مجلس و پرهیز از هرگونه فرافکنی مشکلات با پذیرش معایب و اشتباهات، حمایت‌هایش را از تولید بیشتر کند.

موج‌سواری رسانه‌ای BBC از برخی اختلافات

این مسئول وجود اختلاف سلیقه را منجر به رشد کشور دانست و افزود: اما باید برخی بگومگوها و وارد کردن خدشه‌ها در کار یکدیگر حذف شوند و این خواسته مقام عظمای ولایت است.

وی در این مورد کمک به یکدیگر و نپرداختن دائم به کار قوای دیگر را نه تنها موجب حل نشدن مشکلات، بلکه موجب افزوده شدن برای بر مشکلات دانست و تصریح کرد: به همین دلیل است که امام خامنه‌ای بارها اشاره فرمودند که هر یک از قوا از جمله قوه قضاییه باید وظیفه خود را به طور کامل انجام دهند و با قوای دیگر همکاری کنند.

گرجی با انتقاد از بازتاب اختلافات میان سران قوا در رسانه‌های جمعی معاند طی ماه‌های اخیر تاکید کرد: این امر نه تنها در میان توده‌های ملت امیدوارکننده نیست بلکه پیش از هر چیز مقدمات استفاده دشمنان انقلاب اسلامی از این موضوع را نیز فراهم می‌کند.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران به پخش گزارش‌هایی با موضوع وجود اختلافات میان قوای سه گانه ایران در شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی اشاره و اضافه کرد: دشمن قسم خورده ملت ایران در گزارش‌هایی ویژه هدفدار و مغرضانه با استناد به سخنان روسای قوا در همایش‌های مورد اشاره خود مدعی می‌شود که همواره در جلساتی که روسای سه قوه در آنها حضور دارند، حرف‌های مستقیم و کنایه‌ای که در چارچوب اختلافات سیاسی بگنجد بین سران رد و بدل می‌شود.

وی گفت: این شبکه لجن‌پراکن تا حدی پیش رفت که بی‌مهابا ادعا کرد «در اجلاس ارتقای سلامت اداری که روسای هر سه قوه حضور داشتند مسئولان کشور هر چه از دهانشان درآمد به یکدیگر گفتند» که این مسئله واقعا آبروی نظام را زیر سئوال می‌برد.

وحدت و ایثار رمز پیروزی دیروز و امروز

گرجی با ایثار دانستن این کار از سوی سران قوا این سئوال را مطرح کرد که مگر رمز پیروزی انقلاب اسلامی ما جز ایثار، وحدت و رهبری امام راحل(ره) چیز دیگری بود که حالا گاهی دو وجه نخست آن را فراموش می‌کنیم، چه بر سر ما آمده که خدای ناکرده  دچار دو دستگی شویم، آیا این شایسته نظام اسلامی است که خدای ناکرده سران قوا دچار تفرقه باشند، خدا نکند که شعارهای دنیوی را جایگزین شعارهای انقلاب کنیم.

وی گفت: هر کسی که ادعای ولایتمداری دارد باید یک جانبه و بدون هیچ عذر و بهانه‌ای این روند را متوقف کند حتی اگر مورد هجوم و کنایه شخص دیگری نیز قرار گرفته باشد.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران در پایان حب نفس را جایگزین حب ولی امر دانست و گفت: اگر دچار این گمراهی شویم، اختلافات گسترش خواهد یافت و برای رهایی از آن نیاز به وحدت و ایثار بیشتر مسئولان داریم.

انتهای پیام/ب10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول