اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

نخبگان بسیجی تهدیدات نرم دشمنان را به فرصت تبدیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان دانش‌‌آموزان نخبه بسیجی را افسران جنگ‌ نرم خواند و گفت: این قشر با حرکت در مسیر ارتقای سطح علمی کشور تهدیدات نرم را به فرصت تبدیل می‌کنند.

نخبگان بسیجی تهدیدات نرم دشمنان را به فرصت تبدیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در دیدار با نخبگان بسیجی استان در سنندج، اظهار کرد: نقش دانش‌آموزان، نخبگان و فرهنگیان در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره برجسته بوده است.

به گفته وی، حضور تاثیرگذار این قشر به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی در راستای خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان و حراست از ارزش‌های انقلاب و کشور انکارناپذیر و بی‌بدیل است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: شهدای دانش‌آموز در جنگ تحمیلی حماسه‌ای بزرگ را آفریدند که نه تنها به عنوان الگویی برای دانش‌آموزان کشور بلکه به اسطوره‌های جهانی تبدیل شده‌اند.

رجبی از شهدای دانش‌آموزی همانند شهید فهمیده و شهیده ناهید فاتحی‌کرجو و دیگر شهدای دانش‌آموز به عنوان برگ‌زرینی در کارنامه افتخارآمیز انقلاب اسلامی نام برد و گفت: الگوگیری از این شهدا و حرکت در مسیر اهداف آنان مهم‌ترین رسالت برای دانش‌آموزان نسل امروز است.

وی از دانش‌آموزان بسیجی به عنوان نسل انقلابی و تربیت یافته بر اساس آموزه‌های دینی و ارزش‌های اسلام و انقلاب نام برد و گفت: کار برای این قشر پویا و انقلابی می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها انقلاب را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: خدمت به تمامی اقشار جامعه در نظام الهی و اسلامی انقلاب ضروری است اما نگاه به بسیج دانش‌آموزی به ویژه نخبگان بسیجی با توجه به تاثیرگذاریشان باید ویژه‌تر باشد.

رجبی به نقش مهم نخبگان بسیجی در این برهه زمانی با توجه به تهدیدات نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: نخبگان بسیجی باید با الگوپذیری از شهدای دانش‌آموز و با ارائه تاکتیک‌های درست در مقابله با تهدیدات ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه مقابله با دشمن در جنگ‌ نرم به مراتب سخت و حساس‌تر از جنگ سخت است، افزود: امروز دشمن با اجرای توطئه‌های مختلف بسیاری از ارزش‌های اعتقادی و دینی این ملت را مورد هدف قرار داده است.

رجبی با اشاره به نقش پوینده و سازنده دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی اظهار داشت: اهمیت قشر جوان در این است که آن‌ها آینده‌سازان ایران اسلامی هستند که با تربیت اسلامی و قرآنی رشد و نمو یافته‌اند و بر همین اساس هم می‌توانند بر جامعه تاثیرگذار باشند.

به گفته وی، استان کردستان به دلیل مرزی بودن و تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه در این استان نسبت به دیگر استان‌ها دارای شرایط خاص و تمایز ویژه است و مسئولان باید به این مسئله توجه خاص داشته باشند.

وی افزود: مسئله قومیت و مذهب را در کردستان باید نقطه قوت بدانیم و از این فرصت‌ها در راستای پیشرفت هرچه بیشتر استان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تعدد قومیت‌ها در کشور را ظرفیتی مهم برای تحقق اهداف انقلاب و حرکت رو به جلو کشور دانست و گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان سعی دارند با ایجاد تفرقه در بین قومیت‌های مختلف کشور اتحاد و همبستگی ملی ملت ما را خدشه‌دار کنند.

وی افزود: ایجاد شکاف در بین مذاهب اسلامی به ویژه مسلمانان ایران اسلامی پروسه‌ای است که همواره از سوی دشمنان مورد توجه بوده و در این مسیر انواع توطئه‌ها را پیاده کرده‌اند.

وی در ادامه از امنیت استان کردستان به عنوان امنیتی پایدار و مردمی نام برد و گفت: امنیت امروز استان حاصل ایثار و از خودگذشتی هزاران انسان آزاده‌ای است که برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب خون پاکشان را تقدیم کردند.

به گفته وی، امروز در سایه چنین امنیتی است که ایران اسلامی پله‌های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و در بسیاری از عرصه‌های داخلی و بین‌المللی حرف برای گفتن دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان اقتدار، بالندگی و پیشرفت‌های ما را برنمی‌تابند، لذا با تلاش‌های گسترده و تحریم‌هایی که از سوی آنان علیه کشور اعمال می‌شود، ترس خود از عظمت انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان تصریح کرد:‌ بدون شک وجود جوانان و نوجوانان توانمند و تلاشگر در عرصه‌های مختلف علمی پشتوانه‌ای برای نظام است و با این ظرفیت در مقابل تهدیدات دشمنان ایستادگی کرده و تهدیدات را به فرصت رشد و ترقی کشورمان تبدیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول