اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان:

استفاده از ابزار هنر لازمه مقابله با هجمه نرم دشمنان است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به تاثیر هنر و هنرمندان در مقابله با جنگ نرم دشمنان، استفاده از ابزار هنر را لازمه مقابله با هجمه نرم دشمنان دانست.

استفاده از ابزار هنر لازمه مقابله با هجمه نرم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی پیش‌ازظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره استانی تئاتر بسیج در سنندج اظهار کرد: استفاده از ابزار هنر می‌تواند ما را در زمینه تحقق اهداف انقلاب اسلامی یاری کند و زمینه‌ای نیز برای صدور پیام انقلاب به سایر کشورهای دنیا باشد.

به گفته جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، بسیج هنرمندان در راستای ساماندهی و سازماندهی بیشتر و بهتر هنرمندان با توجه به تاثیرگذاری این قشر در جامعه فعالیت می‌کند و برنامه‌هایی نیز برای انسجام بیشتر هنرمندان در دستور کار دارد.

وی برگزاری جشنواره استانی تئاتر بسیج را فرصتی برای شناسایی استعدادهای هنری، تبادل تجربه هنرمندان با یکدیگر، ترویج و توسعه تفکر بسیجی و تشویق هنرمندان به نمایشنامه‌نویسی و حمایت از اجراهای عمومی نمایش بسیج خواند و بر همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی برای بهتر برگزار شدن این رویداد هنری در استان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنر تئاتر از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است و ما باید از این هنر و هنرمندان این عرصه به نحو مطلوبی بهره بگیریم.

علیخانی هنر را در کشورهای غربی در سیطره استعمار خواند و افزود: در ایران اسلامی فعالیت‌های هنری سازماندهی شده و در خدمت نظام، اسلام و قرآن قرار دارد.

وی ساماندهی و بکارگیری گروه‌های هنری در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، قرآن و احکام الهی را مهم‌ترین وظیفه بسیج هنرمندان عنوان کرد و گفت: باید در این زمینه طوری عمل کرد که دشمنان فرصت سوءاستفاده از هنرمندان و هنر به عنوان ابزاری ارزشمند با تاثیرگذاری منفی در جامعه استفاده نکنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری زمینه‌ای برای ارتقای سطح توانمندی هنرمندان و نیز فرهنگ و هنر استان بوده و باید در این مسیر با تمام توان حرکت کرد.

وی در پایان تصریح کرد: هنر و هنرمندان متعهد با توجه به تعهد آنان نسبت به انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی مسیر تحقق اهداف ارزشی و والای نظام اسلامی را تسهیل می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول