اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد:

ضربه زدن به جایگاه ولایت توطئه شوم دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد گفت: ضربه زدن به جایگاه ولایت در نظام اسلامی ما ترفند اصلی استکبار جهانی است که در این مسیر نیز پافشاری می‌کند.

ضربه زدن به جایگاه ولایت توطئه شوم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر امروز در نشست گفتمان دینی با عنوان ولایت مظهر قدرت اسلام اظهار داشت: ما بیش از هر زمان دیگر باید در تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌های اصیل اسلامی بکوشیم و به همه دنیا ثابت کنیم که اصل ولایت محکم‌ترین ریسمان و هدف وحدت‌آفرین در جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: ما در قالب گفتمان‌های دینی سعی داریم با محوریت ولایت فقیه مباحث جدی را برای دانش‌آموزان و نسل‌های آینده تبیین و تفسیر کنیم که این روشنگری‌ها خود مبنای شناخت درست و تبعیت از حقیقتی انکارناپذیر است.

باقری با بیان اینکه ‌ای دینی به عنوان روش‌های تأثیرگذار و با رویکرد تبلیغ چهره به چهره مؤثر و مفید می‌باشد، خاطر نشان کرد: در نیمه اول امسال بیش از 70 گفتمان دینی در گروه‌های مختلف برگزار شده و بیشترین هدف‌گذاری ما نیز جوانان و نوجوانان بودند.

این مسئول بیان کرد: با دعوت از اساتید برجسته قم و حوزه‌های علمیه سعی کردیم گفتمان‌های دینی با برقراری ارتباط چهره به چهره با مخاطبان صورت بگیرد تا تبیین موضوع و اهداف به شکل واقعی اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: ‌از ابتدای سال تحصیلی نیز سعی کردیم در مدارس گفتمان‌های دینی و مذهبی را تقویت کنیم تا خود بابی باشد در ارتقای سطح بینش، آگاهی و بصیرت شرکت‌کنندگان که به داشته‌های خود بیفزایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد یادآور شد: علاوه بر موضوع طرح ولایت فقیه به عنوان محوری‌ترین حرکت و اقدام در جامعه و زمینه‌ساز شکست دشمن در حوزه‌های مختلف، ما با طرح موضوعاتی همچون عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سعی داریم موضوعات و محوریت مسایل تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی پارس‌آباد نیز به اهمیت موضوع ولایت و تقویت مبانی ارزشی در جامعه اشاره کرد و گفت:‌ ما کتاب‌های مختلفی را به ویژه با محوریت مسایل دینی و مذهبی در قالب ایستگاه‌های کتاب‌خوانی مفید و روزنامه‌خوانی تدارک دیدیم تا اهالی بتوانند از این ظرفیت نیز استفاده کنند.

امین پورمحمد افزود: براساس توافقات صورت گرفته نخستین ایستگاه روزنامه‌خوانی و مطالعات مفید با همکاری شهرداری در پارک مغان راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور دسترسی آسان شهروندان به مطالب روزنامه‌ها و ترویج فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی در جامعه هر روز تعدادی از جراید کشور در این ایستگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

پورمحمد از راه‌اندازی سبدهای کتاب در فضاهای عمومی و داخل اتوبوس‌های شهری و مراکز پرجمعیت خبر داد و خاطر نشان کرد: ما از نیمه دوم امسال طبق تفاهمنامه با مجموعه‌های آموزش و پرورش، بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان سعی داریم جلسات قصه‌گویی و کتاب‌خوانی را دایر کنیم تا دانش‌آموزان و کودکان بیشتر با کتاب انس بگیرند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول