اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

دانش‌آموزان ترفندهای دشمنان را با فراگیری آموزه‌های دینی خنثی کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: دانش‌آموزان با فراگیری آموزه‌های دینی ترفندهای دشمنان را خنثی کنند تا این بار هم دشمن شکست دیگری از ایران اسلامی تجربه کند.

دانش‌آموزان ترفندهای دشمنان را با فراگیری آموزه‌های دینی خنثی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی رزمجو ظهر امروز در گردهمایی بزرگ دانش‌آموزان بسیجی استان بوشهر اظهار داشت: شهید فهمیده با کار بزرگ خود برگ درخشانی را در دفتر پر افتخار انقلاب و دفاع مقدس رقم زد.

وی با بیان رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: دانش‌آموزان در این برهه از زمان نقش ویژه‌ای در تهاجم فرهنگی دشمنان دارند لازم است با تأسی از شهیدان دانش‌آموز توان دفاعی خود را برای خنثی کردن تهاجم دشمنان افزایش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: دانش‌آموزان باید با تحصیل آموزه‌های دینی برای سربلندی ایران اسلامی بکوشند.

خلیل رضایی نقش دانش‌آموزان در عرصه‌های گوناگون را تشریح کرد و افزود: دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس برگ زرینی بر افتخارات میهن اسلامی افزودند و امروز نیز با تحصیل علم و دانش قدرت ایران اسلامی را در صحنه‌های بین‌المللی نشان دهند.

وی عنوان کرد: در عرصه کنونی که دشمنان نوجوانان و جوانان را هدف توطئه‌های خود قرار داده‌اند باید این عزیزان با فراگیری آموزه‌های دینی ترفندهای دشمنان را خنثی کنند تا این‌بار هم دشمن شکست دیگری از ایران اسلامی تجربه کند.

فرمانده سپاه ناحیه بوشهرنیز گفت: دانش‌آموزان کم سن و سال ما در خط ولایتند و آماده دفاع از آرمان‌های شهدا و حفظ انقلاب اسلامی هستند.

حمید خرم‌دل با بیان اینکه امروز 7 هزار و 500 دانش‌آموز بسیجی در گردهمایی دانش‌آموزان بسیجی سراسر استان شرکت می‌کنند گفت: 2 هزار نفر از این دانش‌آموزان در مرکز استان در گردهمایی دانش‌آموزان بسیجی شرکت کرده‌اند.

در ادامه دانش‌آموزان با شعارهایی، توطئه توهین به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را محکوم کردند.

گردهمایی دانش‌آموزان بسیجی استان بوشهر برای هفتمین سال به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده دانش‌آموز 13 ساله و 36 هزار دانش‌آموز شهید در مصلای بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول