اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:‌

دانش‌آموزان نسلی استوار و باهوش در برابر توطئه‌های دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دانش‌آموزان نسلی استوار، قوی و باهوش در برابر توطئه‌های دشمنان هستند.

دانش‌آموزان نسلی استوار و باهوش در برابر توطئه‌های دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در نشست فصلی اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان، اظهار کرد: دشمن برای اینکه نسل نوجوان و جوان را از انقلاب و اسلام جدا کند، سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را انجام داده است.

وی با بیان اینکه هجمه‌های سنگینی علیه جوانان از سوی دشمنان آغاز شده است، افزود: دشمن تلاش می‌کند جوانان را در مقابل نظام و اسلام قرار دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بی‌تفاوت کردن جوانان از دیگر برنامه‌های دشمنان است، خاطرنشان کرد: نیروهای خاکستری سربازان خوبی برای دشمنان محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه افزایش بینش و بصیرت جوانان موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود، افزود: دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی باید برای مقابله با دشمنان از احساس مسئولیت بیشتری برخوردار بوده و به وظیفه خود بیشتر متوجه باشند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمن با همه توطئه‌هایی که علیه نظام به ویژه نوجوانان و جوانان روا داشته‌ است، موفقیت‌های کمتری کسب کرده است، یادآور شد: دانش‌آموزان غریق نجات دیگر دانش‌آموزان هستند که باید مراقبت از یکدیگر را به نحو مطلوبی انجام دهند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نسلی استوار، قوی و باهوش در برابر توطئه‌های دشمنان هستند، افزود: آگاهی،توانایی، قدرت تحلیل بالا و تدین و تدبر دانش‌آموزان عوامل مهمی در برابر خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

*ارتباط بین مدرسه و مسجد موجب تربیت نسل‌های کارآمد می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید ارتباط بین مسجد و مدرسه افزایش یابد، گفت: باید این ارتباط برای تربیت نسلی کارآمد و توانمند در جامعه برقرار باشد.

وی بر ضرورت نوآوری و خلاقیت در برنامه‌های دانش‌آموزی تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان برنامه‌های مطلوبی اجرا شود.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت توجه دانش‌آموزان به بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: دانش‌آموزان باید تاکیدات مقام معظم رهبری را نقشه راه و فعالیت خود قرار دهند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول