اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

بهترین راهکار مقابله با دشمنان پاسداشت ستون‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بهترین راهکار در مقابله با دشمنی‌ها پاسداشت ستون‌های انقلاب یعنی آموزه‌ها، اصول اسلام و ایمان است.

بهترین راهکار مقابله با دشمنان پاسداشت ستون‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع طلاب، اظهار داشت: روحانیون در ترویج آموزه‌ها، اصول اسلام و ایمان نقش اساسی دارند.

وی افزود: اصلی‌ترین میدان نزاع و درگیری ایران با دشمنان انقلاب اسلامی در محور دین‌مداری انقلاب اسلامی بوده است.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم آگاهی مسلمانان و مردم کشور به توطئه‌های جدید و اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بارها گفته شده که هرگز کینه‌ورزی دشمنان اسلام به دلیل حقوق بشر، انرژی هسته‌ای، زندانیان سیاسی و آزادی‌بیان نبوده بلکه دشمنی آمریکا و صهیونیست‌ها و دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی به دلیل جوهره دینی انقلاب و نهضت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی ارزش ایستادن و پایداری را ندارد، مگر دین و آموزه‌های دینی، خاطرنشان کرد: در تاریخ انقلاب‌های جهان انقلابی پیدا نمی‌شود که طی مدت بسیار کوتاه بعد از پیروزی با برگزاری رفراندومی برای بودن یا نبودن آرمان‌های اسلامی در کشور انتخاباتی برگزار شود چرا که پیروزی انقلاب اسلامی با رهبریت امام خمینی (ره) و همکاری و برادری مردم اسلامی ایران با روحانیت معظم دلیل بر این مدعاست.

جلال‌زاده ادامه داد: امام راحل با معماری یک نهضت الهی تمام ابهت مکاتب غربی و شرقی را شکست و با رای مردم یک نظام اسلامی را در کشور پایه‌ریزی کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی خطاب به روحانیون با بیان اینکه باید از اسلامیت نظام پاسداری کنیم، تصریح کرد: اسلامیت نظام یعنی افزایش جوهره دینی در بین جوانان در دنیا و کشور.

وی با اعلام اینکه ارتقاء و ترویج انقلاب اسلامی ایران در دنیا باید از طریق پرچم اسلام صورت گیرد، گفت: پرسیدن این سئوال که چرا جنبش‌های بیداری اسلامی به شکل نظام ماست؟ به دلیل اسلامی بودن انقلاب اسلامی ایران بوده چرا که اگر اسلام را از مردم ایران بگیرند، چیزی برای آنها نخواهد ماند.

جلال‌زاده همچنین با تاکید بر الگوگیری از رشادت‌های روحانیت در عرصه‌های مختلف گفت: دریافت نشانه درجه یک شجاعت حجت‌الاسلام و المسلمین حسنی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه از سوی رئیس جمهور و دریافت نشان عالی پژوهش توسط آیت‌الله قریشی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نشانه ولایت‌مداری و دینداری روحانیون این خطه است که باید آن را در سرلوحه قرار داد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول