اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

ماهواره ابزار اصلی دشمنان در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج با اشاره به آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: ماهواره از ابزارهای اصلی دشمنان در جنگ نرم است.

ماهواره ابزار اصلی دشمنان در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی عصر امروز در دیدار با تعدادی از دانش‌آموزان بخش مرکزی شهرستان آوج با اشاره به هم‌زمانی هفته بسیج دانش‌آموزی و همچنین دهه پرخیر و برکت ولایت اظهار کرد: ائمه‌ اطهار در تمام زمینه‌ها الگوی شیعیان هستند و تبعیت از راه و رسم آنان سعادت دنیوی و اخروی را برای افراد دربر دارد.

وی با اشاره به سالروز شهادت محمدحسین فهمیده نوجوانان بسیجی تصریح کرد: این نوجوان رشید و ولایت‌مدار به جایگاهی از معنویت رسیده بود که جان خویش را در راه اخلاص نهاد و در راه اسلام و ارزش‌های آن فدا کرد و امروز چنین انسان‌هایی باید سرمشق و الگوی جوانان و نوجوانان میهن عزیز اسلامی باشند.

امام جمعه آوج با بیان اینکه بصیرت دارای ابعاد بسیار وسیعی است، افزود: این واژه باید به دو صورت معنوی و سیاسی در سطح جامعه مطرح شود زیرا که اصلی‌ترین عامل شکست ملت‌ها تا به امروز بی‌بصیرتی آنان بوده است که به خوبی نتوانسته‌اند دوست را از دشمن تشخیص دهند.

هاشمی با تشریح ابعاد شخصیتی معمار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام راحل با هوشمندی تمام ملت ایران را به مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی دعوت کردند و سرانجام انقلابی را بر پایه اصول و ارزش‌های ناب اسلام تأسیس کردند که شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی سند حقانیت این ملت هستند.

امام جمعه آوج ایستادگی مداوم را رمز پیشرفت و موفقیت نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز داشته‌اند ضربه و تهدیدی بزرگ برای مستکبران عالم بوده و به همین علت آنان سعی دارند تا با ایجاد توطئه در مسیر ملت سبب شکست آرمان‌های والای اسلامی شوند.

هاشمی با بیان اینکه ترس دشمنان به علت ایجاد هلال شیعی در منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد: قطار پیشرفت و حرکت نظام اسلامی امروز با قدرت و شتاب حیرت‌انگیزی در حال حرکت است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان خاطرنشان کرد: ماهواره‌ها از ابزار اصلی دشمنان در جنگ نرم و شبیخون فرهنگی هستند که هدف آنان جدا کردن مردم از اعتقادات معنویشان است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول