اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر پوردستان در گفت‌وگو با فارس

دشمنان نظام خیال ‌خام تهدید و تجاوز را از سر بیرون کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به استکبار جهانی توصیه می‌کنم که خیال خام تجاوز را از سر بیرون کنند چرا که با پاسخ کوبنده و قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

دشمنان نظام خیال ‌خام تهدید و تجاوز را از سر بیرون کنند

امیر سرتیپ احمد‌رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: رزمایش ذوالفقار 91 یکی از حرکت‌هایی است که نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار انجام داده و می‌تواند در هر جایی آن را انجام دهد.

پوردستان ادامه داد: در هر نقطه‌ای از کشور ایران اسلامی که نیاز باشد، نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار وارد شده و به انجام ماموریت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه رزمایش ذوالفقار 91 در غرب کشور واقع در نقاط عمومی تنگه حاجیان و منطقه ملهنی گیلانغرب با اقتدار انجام شد، گفت: در این رزمایش بزرگ نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به اجرای تاکتیک‌های از پیش تعیین شده پرداختند و توان خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان نظام خیال‌خام تهدید و تجاوز را از سر خود بیرون کنند.

وی ضمن توصیه به استکبار جهانی افزود: به استکبار جهانی توصیه می‌کنم که خیال خام تجاوز را از سربه‌در کنند، ما به هیچ‌عنوان روحیه جنگ‌طلبی نداریم.

پوردستان اظهار کرد: در این مملکت سربازان و بسیجیان ولایت‌مدار و پا در رکابی وجود دارند که با شایستگی و اقتدار می‌توانند از تمامیت کشور عزیزمان ایران اسلامی دفاع کنند.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: دکترین ما دکترین دفاعی مبتنی بر توان بازدارندگی هستند، اما اگر کسی بخواهد سنگی در راه انقلاب بیندازد به طور یقین با پاسخ کوبنده و قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول