اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حضور آگاهانه در راهپیمایی 13 آبان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور آگاهانه در راهپیمایی 13 آبان موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

حضور آگاهانه در راهپیمایی 13 آبان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نظام آمریکا به عنوان نظامی سلطه‌گر همواره با بهره‌گیری از سفارتخانه‌های خود برای شناسایی نقاط ضعف و قوت کشورها استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه استکبار همیشه با استفاده از برنامه‌های شیطانی خود، جوامع را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، افزود: استفاده از منابع کشورهای جهان به ویژه خاورمیانه از اهداف استکبار محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه استکبار همواره از منابع مالی، فرهنگی، کانی کشورهای ضعیف استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: اساس استکبار بر ظلم و استبداد بوده و همواره از این نیرو برای بهره‌گیری از منابع کشورهای مختلف جهان استفاده می‌کند.

وی بر ضرورت گرامیداشت 13 آبان به عنوان نماد استکبارستیزی در جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به بیداری کشورهای اسلامی، جنبش وال‌استریت و اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام و مسائلی همچون اسلام‌هراسی بر اهمیت این راهپیمایی می‌افزاید.

حسینی با بیان اینکه برنامه‌های سال جاری بر برجسته‌سازی نقش امام راحل برای مقابله با استکبار برگزار می‌شود، افزود: ضروری است فرهنگ استکبارستیزی در جامعه توسعه یابد.

وی بر ضرورت حضور آگاهانه مردم به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و گفت: شناخت رفتارهای آمریکا و استکبار موجب شناخت توطئه‌های دشمنان شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: ضروری است افکار عمومی جامعه در برابر تهدیدات دشمنان و استکبار آماده‌سازی شود.

وی از برگزاری چهار جلسه برای برگزاری برنامه‌های 13 آبان در زنجان خبر داد و گفت: کمیته‌های مراسم، دانشجویی و دانش‌آموزی نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌اند.

حسینی با اشاره به مصادف بودن 13 آبان با عید غدیر خم تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان روز جمعه پس از نماز وحدت‌شکن نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی از سخنرانی غدیری ابیانه در مراسم 13 آبان زنجان خبر داد و گفت: اجرای سرود مرگ بر آمریکا از دیگر برنامه‌های این روز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با این عمل در راهپیمایی 13 آبان اندیشیده شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه ایران همواره پیشگام کشورهای منطقه بوده است، باید اقدامات در مقابله با این عمل قبیح صورت گیرد.

وی خواستار برگزاری باشکوه مراسم از سوی کمیته‌های اجرایی شد و افزود: تبیین مناسبت یوم‌الله 13 آبان در بین دانش‌آموزان، برپایی گروه سرود دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات فرهنگی به مناسبت این روز، تنظیم و ارسال بیانیه‌های مختلف از سوی ادارات، حضور مربیان و مدرسان در نماز جمعه، نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار جهانی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی از جمله برنامه‌های استان برای گرامیداشت این روز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول