اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی بم

ملت ایران با ولایتمداری چشم دشمنان را کور کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بم گفت: ملت ایران طی دوران انقلاب اسلامی با ولایتمداری خود چشم دشمنان داخلی و خارجی را کور کرده است.

ملت ایران با ولایتمداری چشم دشمنان را کور کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، مصطفی همتی‌نژاد پیش از ظهر امروز ‌در همایش "غدیر و جوانان" و در جمع دانش‌آموزان، ولایتمداری‌، بصیرت و هوشیاری را رمز پیروزی ملت ایران بر توطئه‌های دشمن دانست و اظهار داشت: ملت ایران همواره با ولایتمداری خود چشم دشمنان نظام اسلامی و مملکت را کور کرده‌اند.

وی بر ضرورت آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با موضوع مهم و تاریخی غدیر تاکید کرد و گفت:‌ جوانان ولایتمدار ایران اسلامی در عرصه مختلف عشق و ارادت خود به ولایت را ثابت کرده‌اند.

‌همتی‌نژاد به حربه‌های مختلف دشمن در راستای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: ولایتمداری‌، هوشیاری و بصیرت از راه‌های مقابله با توطئه‌‌های جهان استکبار است.

وی با اشاره به اینکه دشمن توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد تصریح کرد: ناتوانی ‌دشمن در بعد نظامی سبب روی آوردن به جنگ نرم شده و فشارهای اقتصادی که بر ایران وارد می‌شود، نمونه‌ای از جنگ نرم است که با درایت و هوشیاری مردم و مسئولان به هدف شوم خود دست نمی‌دهد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول