اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

دشمنان با طرح مسائل واهی به دنبال تفرقه هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: دشمنان اسلام درصدد ایجاد تفرقه و جدایی در بین مردم با طرح مسائل پوچ و واهی هستند و مردم باید هوشیارتر از پیش این توطئه‌‌ها را خنثی کنند.

دشمنان با طرح مسائل واهی به دنبال تفرقه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، محمدمهدی ابوالحسنی امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی این شهرستان با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبارجهانی و عید سعید ولایت اظهار داشت: شهدا انسان‌های ارزشمندی هستند که برای حفظ و دفاع از میهن اسلامی و ارزش‌های مقدس اسلام جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه ما باید پاسدار خون شهدا و قدردان خانواده‌های آنها باشیم، تصریح کرد: قبر شهید گمنام این شهرستان نیاز به ساخت بارگاه دارد که همت مردم را می‌طلبد تا با ایجاد بین‌الحرمین بین حرم مطهر امامزاده محمدصالح و حرم شهید گمنام از فضای معنوی این دو بهره ببرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام درصدد ایجاد تفرقه و جدایی در بین مردم با طرح مسائل پوچ و واهی هستند و مردم باید هوشیارتر از پیش و با بصیرت کامل وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش فارس، به مناسبت گرامیداشت روز13 آبان روز ملی مبارزه مردم شهرستان انار پس اقامه  نماز جمعه در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت و با سردادن شعارهای کوبنده و مشت‌های گره کرده نفرت و انزجار خود را ازصهیونیست و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول