اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

چالش‏های خودتحریمی باید در سطح کشور برطرف شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: چالش‎های خودتحریمی باید در سطح کشور و به دنبال آن در استان زنجان برطرف شود.

چالش‏های خودتحریمی باید در سطح کشور برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‎نژاد در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان زنجان اظهار داشت: هدف دشمنان ایجاد چالش و مانع در روند واردات و صادرات کشور است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دغدغه‎های زیادی در بخش صادرات و واردات وجود دارد، خاطرنشان کرد: ایجاد سهولت و سرعت در بخش واردات و صادرات از اهمیت زیادی برخوردار است.

استاندار زنجان با بیان اینکه با تعامل بیشتر، دور زدن برخی از موانع و خلاقیت می‏توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد، اضافه کرد: از ظرفیت استان زنجان و جدیت مسئولان در این زمینه باید استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‎ها و قابلیت‏های زیادی در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: باید از این ظرفیت‎ها برای برطرف کردن مسیر صادرات و واردات استفاده کرد.

رئوفی‎نژاد به صادرات بیش از 500 میلیون دلاری کالاها در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: این تحول بزرگ در بخش صادرات به دلیل همکاری مسئولان و استفاده از ظرفیت‏های استان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیز با برطرف کردن موانع می‏توان تحول دیگری در زمینه صادرات در استان زنجان ایجاد کرد، ادامه داد: پیگیری برخی از موانع ملی بوده و اختیاراتی در استان برای رفع آنها وجود ندارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در مجموع پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده برای همه استان‎ها راهگشا می‎شود، اضافه کرد: باید راهکارهای مناسب و عملی ارائه شده در استان زنجان به منظور کوتاه شدن پروسه معرفی به بانک مرکزی احصاء و کارشناسی شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلات زیادی در استان ایجاد شده که این مسئله هدف دشمن است، اظهار داشت: این شرایط به نفع و مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

رئوفی‏نژاد با تاکید بر اینکه چالش‎های خودتحریمی باید با راهکار عملی و کارشناسی برطرف شود، خاطرنشان کرد: این راهکارها و پیشنهادات عملی، گره از مشکلات و موانع استان‎ها می‏گشاید.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول