اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان:

اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اقتصاد مقاومتی را خنثی کننده توطئه‌های دشمن در تحریم ملت ایران دانست.

اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام‌پور ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از 135 پروژه طرح توسعه کشاورزی خوزستان اظهار داشت: تلاش دشمن در تحریم‌ها، برای نشکستن خود اوست.

وی افزود: از حدود شش سال پیش رهبر معظم انقلاب وارد شدن در مسائل اقتصادی توسط دشمن برای تحریم ملت ایران را گوشزد کردند و در همین راستا سال‌های اخیر را به نام سال‌های اقتصادی نامگذاری فرمودند.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه راهی جز اقتصاد مقاومتی نداریم، اضافه کرد: در حال حاضر مسیری که کشور ما باید طی کند اقتصاد مقاومتی است تا بتوانیم در برابر دشمن پیروز شویم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان مهم‌ترین اصل اقتصادی در برابر تحریم‌ها را حمایت از کار و تولید ملی دانست و افزود: توسعه اقتصادی بهترین گزینه برای خوداتکایی در مقابله با توطئه اقتصادی دشمن است.

وی اجرای طرح مهر کشاورزی را مسئله‌ای بسیار مهم عنوان کرد و گفت: الگوی مصرف در بین ما تعریف درستی ندارد که نمونه آن در بخش آب کشاورزی است که رهبر معظم گلایه خود را در این زمینه اعلام کردند ولی آنچه مد نظر معظم‌له بود نیز هنوز هم اتفاق نیفتاده است.

بهرام‌پور تصریح کرد: دشمن هم اکنون در حال تلاش زیاد برای مقابله با ملت ایران است که از انواع حربه‌ها از جمله تحریم اقتصادی استفاده می‌کند ولی این تلاش ره به جایی نمی‌برد و فقط به خاطر نشکستن خود دشمن در مقابل اراده پولادین ملت ایران است.

این مقام مسئول در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با قدردانی از همه دست اندرکاران کشاورزی خطاب به جمع حاضر اظهار داشت: مسئولیتی که شما بر عهده دارید ماموریتی ساده نیست بلکه تلاش‌های شما باید در راستای حفظ دستاوردهای خون شهدای عزیز باشد که در مقابل استکبار تا دندان مسلح تلاش و ایستادگی کردند.

وی اضافه کرد: همه باید وظایف خود را به خوبی بشناسند و تلاش مضاعف کنند تا هر چه عقب افتادگی داریم را جبران کنیم.

بهرام‌پور خوزستان را قطب کشاورزی کشور عنوان کرد و گفت: ما باید در راستای آنچه حق این آب و خاک، مردم و شهدا است عمل کنیم و امانت دار خوبی برای انقلاب باشیم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول