اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

تحریم‌های اقتصادی دشمن فرصت مناسبی برای رونق تولید ملی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی دشمن فرصت مناسبی برای رونق تولید ملی و رسیدن به خوداتکایی و استقلال واقعی است.

تحریم‌های اقتصادی دشمن فرصت مناسبی برای رونق تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی پیش‌ازظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بستک اظهار داشت: دشمنان و معاندان نظام اسلامی امروز در تلاش‌اند تا با انواع حیله‌ها و نقشه‌ها موجب دلزدگی و ناامیدی ملت از روند آبادانی و پیشرفت کشور شوند، اما به قطع، اراده و بصیرت انقلابی مردم چنین اجازه‌ای را به هیچ عنوان به آنان نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه ‌بکارگیری نیرو و انگیزه جوانان عاملی مهم و تأثیرگذار در رونق‌گیری یک اقتصاد قوی و کارآمد است، عنوان کرد: وجود مدیریت صحیح در این زمینه می‌تواند نقش بسزایی در افزایش شاخصه‌های تولیدی داشته و به پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف نیز کمک کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی دشمن را فرصت مناسبی برای رونق تولید ملی و رسیدن به خوداتکایی و استقلال واقعی عنوان کرد و افزود: از این فرصت باید نهایت استفاده را برای بروز توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه کشور در بخش‌های اقتصادی و تولیدی و رساندن تولید ملی به جایگاه واقعی آن برد.

وی با تأکید بر لزوم تلاش و عزم همگانی برای تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: بها دادن به سرمایه و تولید ملی، استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و تلاش برای افزایش بهره‌وری و کیفیت کالاهای تولید داخل و فرهنگ‌سازی صحیح در زمینه استفاده از محصولات ساخت کشور از جمله موضوعاتی است که به تحقق این شعار کمک خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری بستک بیان داشت: امروز ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و فشارهای ناجوانمردانه اقتصادی، مسیر رو به رشد خود را به درستی طی کرده و در این راه مردم ایران اسلامی با تکیه بر صبر و ایمان و با اطاعت محض از مقام معظم رهبری همپای مسئولان نظام جمهوری اسلامی توطئه دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی می‌کنند.

دهقانی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان‌شمالی و استقبال پرشور مردم از ایشان گفت: تمام نکات ارائه شده توسط ایشان حاوی نکاتی کلیدی و مهم است که توجه به هر کدام از این فرمایشات می‌تواند مردم و مسئولان را در دستیابی به اهداف والای نظام جمهوری اسلامی یاری رساند.

*معیار ارزیابی موفقیت مدیران، ارائه خدمت بی‌منت به مردم است

سرپرست فرمانداری بستک گفت: مبنا و معیار ارزیابی موفقیت مدیران شهرستان ارائه خدمت بی‌منت به مردم و تکریم کامل ارباب رجوع در ادارات و نهادهای اداری است.

دهقانی مسئولیت در نظام اسلامی را توفیقی الهی دانست و اظهار داشت: دوره زمانی مدیریت‌ها به پایان می‌رسد و همه باید از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را برده و آنچه که در توان داریم برای رفاه حال همنوعان خود به‌کار ببریم.

وی بررسی و جمع‌بندی مشکلات مردم و انتقال به مبادی ذیربط، نگهداری دقیق از بیت‌المال و اموال عمومی دولت، صرفه‌جویی در هزینه‌کرد منابع و اعتبارها، ارتباط مستمر با مردم، رسیدگی به شکایت‌های مراجعان و رعایت اخلاق و منش اسلامی در اداره‌ها را از مهم‌ترین رسالت‌های ذاتی مدیران عنوان کرد.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول