اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی:

صبر کلید پیروزی برابر تحریم‌های جهانی است

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: صبر در برابر مشکلات موجود می‌تواند موجب پیروزی ملت ایران در برابر تحریم‌های جهانی باشد.

صبر کلید پیروزی برابر تحریم‌های جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام مجتبی الهیان در مراسم جشن دهه ولایت که به منظور تکریم و گرامیداشت دو عید بزرگ شیعیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار شد، با اشاره به تحریم‌های جهانی علیه ایران و صبر و استقامت جامعه در مقابل کمبودها اظهار کرد: صبر در مشکلات موجود می‌تواند نقطه عطف پیروزی ملت ایران در تحریم‌های جهانی باشد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که تحریم‌های جهانی علیه ایران اعمال شده است، ملت شریف ایران با تأسی از امام علی (ع) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تحمل کمبودهای موجود ایستادگی خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: اکنون ملت ایران به عنوان پیروان این امام ثابت کرده است که در مراحل مختلف در مقابل توطئه‌های دشمنان اقدامات وحشیانه آنان و ظلم‌های بی‌حد مقاوت کرده و با پیروی از مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

الهیان در ادامه با اشاره به حدیث نبوی اظهار کرد: شکر نعمت‌های خدا و صبر در برابر مشکلات و امید داشتن به خداوند ایمان کامل محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه زندگی سراسر درخشان امام علی(ع)، مناجات‌های ایشان و حمد و ثنای الهی به گونه‌ای بوده که نمایانگر شکر و رضایت کامل ایشان به تقدیر الهی است، اضافه کرد: از سوی دیگر صبر 25 ساله امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و همچنین صبر در مقابل تهمت‌ها و بی‌حرمتی‌هایی که به ایشان روا داشته شد، نشان از نهایت صبر این امام همام است.

رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه شیعیان اهل بیت(ع) را دارند که زندگی سراسر رویداد آنان الگویی قابل تبعیت است، اظهار کرد: با وجود تمسک به اهل بیت (ع) دشمنان هیچ توفیقی به دست نخواهند آورد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول