اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس:

وجود تیم اقتصادی قوی لازمه گریز از تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای گریز از تحریم‌ها باید تیم اقتصادی قوی در کشور داشته باشیم.

وجود تیم اقتصادی قوی لازمه گریز از تحریم‌ها است

رسول خضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: همدلی تمام کارگزاران نظام برای گریز از تحریم‌ها ضروری است.

وی با تاکید بر تعامل بین سه قوا، تصریح کرد: سه قوه لازم و ملزوم هم برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی و برون رفت از بحران و نبرد اقتصادی که استکبار جهانی به کشور ما تحمیل کرده است هستند.

خضری افزود: همان طور که مقام معظم رهبری در فروردین سال 86 بیان فرمودند، اقتصاد مقاومتی باید در آن زمان مورد توجه قرار می‌گرفت.

وی گفت: در آن زمان باید وابستگی بودجه خود را به نفت و گاز کم می‌کردیم تا امروز دشمن روی این موضوع نمی‌توانست دست بگذارد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمن از نفت و گاز و وابستگی بودجه ما به نفت و گاز سوء استفاده کرده و از آن به عنوان اهرمی برای ایجاد مشکل استفاده می‌کند.

خضری با تاکید بر وجود تیم اقتصادی قوی در کشور، گفت: نبود تیم اقتصادی قوی سبب بروز این مشکلات شده است.

وی گفت: در صورتی که دولت نظارت‌های خود را بر بازار بیش‌تر کند و گرانی‌ها کنترل شوند شاهد تحمیل فشارهای کم‌تری به مردم می‌شویم.

خضری با تاکید بر توجه هر چه بیش‌تر به مسیری که مقام معظم رهبری نشان داده‌اند، افزود: مقام معظم رهبری به خوبی مشکلات جامعه را شناسایی و قبل از وقوع، مشکلات را بیان می‌کند و راهکارهای لازم را نیز در این خصوص می‌دهند ولی کارگزاران نظام باید این موضوعات را به خوبی و در زمان خودش گرفته و در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول