اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران:

جبهه استکبار را با تجزیه و تحلیل هوشمندانه تحریم‌ها ناکام می‌گذاریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به تحریم‌ها گفت: باید هوشمندانه توطئه‎ها را رصد کرده و با تجزیه و تحلیل درست، فرصت‎ها را کشف کنیم تا همانند گذشته جبهه استکبار ناکام شود.

جبهه استکبار را با تجزیه و تحلیل هوشمندانه تحریم‌ها ناکام می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان کاظم معتمدی‎فر در مراسم افتتاح پروژه کارخانه سیگارت‎سازی قرق در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: هدف کلی استکبار این است که با ایجاد تحریم‎ها موجبات اختلال در سیستم مدیریتی کشور، بهره‎برداری از منابع، ناکارآمد نشان دادن نظام را به وجود آورد و در نهایت نارضایتی مردم را نتیجه‎گیری کند.

وی تاکید کرد: باید هوشمندانه توطئه‎ها را رصد کرده و با تجزیه و تحلیل درست، فرصت‎ها را کشف کنیم تا همانند گذشته جبهه استکبار ناکام شود.

استفاده سیگارت‎های قاچاق فرصت‎های شغلی زیادی را از بین می‎برد

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با تاکید بر اینکه خودکفایی و خوداتکایی موضوعی جدی است، ابراز داشت: تحریم‎های دشمن از ابتدای انقلاب سازنده بوده و ان‌شاءالله در این مقطع نیز همین طور خواهد بود.

معتمدی‎فر بیان داشت: شرکت دخانیات یک شرکت تولیدی با برنامه‎ریزی‎های کاملا مشخص است که در زمینه مبارزه با قاچاق، واردات و نظارت بر کشت گام‎های اساسی برداشته است.

وی اضافه کرد: مردم ما مردم هوشمندی هستند و مضرات سیگارت‎های قاچاق را می‎دانند لذا باید استفاده از محصولات قاچاق را به مردم متذکر شویم همچنین فرصت‎های شغلی زیادی که از این طریق از بین می‎رود را منعکس کنیم.

شرکت دخانیات می‎تواند یک بنگاه اقتصادی بزرگ را نجات دهد

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه راه‎اندازی پروژه‎ها و ایجاد فرصت‎های شغلی از جلوه‎های زیباست متذکر شد: باید با ترسیم اهداف مقدس، بعد ارزشی به فعالیت‎ها بدهیم تا سریع‎تر به اهداف خود برسیم.

معتمدی‎فر بیان داشت: شرکت دخانیات در حال حاضر می‎تواند یک بنگاه اقتصادی بزرگ را نجات دهد چرا که سیستمی کاملا کششی است و متناسب با نیاز بازار به ارائه تولید می‎پردازد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول