اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

راهپیمایی 13 آبان پاسخی کوبنده به حربه تحریم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان پاسخی کوبنده به حربه تحریم دشمنان است.

راهپیمایی 13 آبان پاسخی کوبنده به حربه تحریم است

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان در خصوص اهمیت حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان یادآور سه حماسه بزرگ در جریان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: تبعید امام خمینی(ره) توسط رژیم ستم‌شاهی در سال 43، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 و کشتار دانش‌آموزان انقلابی در مقابل دانشگاه تهران توسط رژیم ستم‌شاهی در سال 1356  سه رویداد مهم این روز بزرگ است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: در این رویدادها تلاش و مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و امپریالیسم کاملاً مشهود و قابل مشاهده است.

فیوضی اضافه‌ کرد: در حقیقت این روز یادآور حماسه‌ها و جان‌فشانی‌های ملت ایران و به ویژه جوانان در راه اسلام و انقلاب است.

وی خاطرنشان‌ کرد: بر همین اساس شرکت در راهپیمایی گرامی‌داشت این روز بزرگ در تاریخ انقلاب بسیار مهم و مورد تاکید همگان است.

فرماندار شادگان افزود: در شرایط کنونی سیاسی که کینه‌توزی‌های غرب و دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران به دلیل طلایه‌دار بودن ایران در مبارزه با استکبار بیش از پیش نمایان شده، اهمیت راهپیمایی 13 آبان دو چندان است.

وی ادامه داد: تحریم‌های پی‌درپی معاندان انقلاب برخاسته از همین کینه‌‌توزی‌هاست تا جلوی پیشرفت و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند و مردم را مایوس کنند.

فیوضی افزود: اما مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان پاسخی محکم و کوبنده به این حربه از پیش باخته دشمنان خواهند داد.

وی در پایان بر مشارکت همه مردم و عشایر غیور شهرستان شادگان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول