اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) قم:

تهدید تحریم را به فرصت پیشرفت تبدیل کنیم

خبرگزاری فارس:‌ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) قم گفت: مردم و مسئولان باید از تحریم‌های اقتصادی در راستای پیشرفت و بالندگی کشور فرصت‌سازی کنند.

تهدید تحریم را به فرصت پیشرفت تبدیل کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام محمد قلی‌زاده با اشاره به سابقه طولانی تحریم‌ها علیه ایران اسلامی اظهار کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام و مردم هشت سال جنگ تحمیلی را راه انداختند.

وی افزود: پس از آن هم از طریق جنگ فرهنگی و فشارهای اقتصادی و سیاسی می‌خواستند در اراده مردم و مسئولان نظام خللی ایجاد کنند که به لطف الهی در این امر نیز شکست خوردند.

وی ابراز کرد: تحریم‌های امروز علیه کشور ما مسئله جدیدی نبوده و ما از همان اول انقلاب در شرایط تحریم قرار داشته‌ایم، با این حال متأسفانه عده‌ای این روزها از وضعیت اقتصادی پدید آمده با احتکار و سودجویی سوءاستفاده می‌کنند که باید جلوی آن‌ها را از طریق مراجع قانونی گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه ما باید از تحریم‌ها فرصت ایجاد کنیم خاطر نشان کرد: این امر مهم وظیفه‌ای بر عهده مسئولان و ملت است که به یاری خداوند کاری کنند که پیشرفت و توسعه کشور ما در ابعاد مختلف، شتاب دوچندانی به خود بگیرد.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که پیشرفت‌های ما در بعد نظامی، هسته‌ای و پزشکی همه در سایه تحریم به وجود آمده و هرگونه تحریمی با هر میزان شدت می‌تواند با برنامه‌ریزی درست به فرصتی بالنده برای پیشرفت نظام مقدس اسلامی تبدیل شود.

قلی‌زاده گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری ما باید به جایی برسیم که چاه‌های نفت خود را ببندیم و کشورمان متکی بر اقتصاد بدون نفت باشد.

وی تاکید کرد: لازمه دستیابی به این هدف، توجه مسئولان به لزوم تقویت تولید ملی از یک سو و فرهنگ‌سازی مصرف صحیح از ناحیه مردم از سوی دیگر است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول