اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

ولایت‌محوری مهم‌ترین عامل گذر از پیچ تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ولایت‌محوری مهم‌ترین عامل برای گذر از پیچ تحریم‌ها است.

ولایت‌محوری مهم‌ترین عامل گذر از پیچ تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، ابراهیم خدادوست صبح امروز در نخستین همایش بانوان ایثارگر درمیان اظهار کرد: چادر پرچم ملی زنان مسلمان و خاکریز مستحکم بانوان در مقابل تهدیدات فرهنگی و عقیدتی دشمن به شمار می‌رود.

وی،‌ مصرف و تجمل‌گرایی را یکی از حربه‌های دشمن در نبرد اقتصادی دانست و افزود: بانوان بسیجی و ایثارگر همچنان که در هشت سال دفاع مقدس نماد صبر و استقامت لقب گرفتند در نبرد اقتصادی نیز باید با صرفه‌جویی، پرهیز از مصرف‌زدگی و تحریم کالاهای خارجی مجریان اقتصاد مقاومتی و زمینه‌ساز حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشند.

معاون سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هدف از تبلیغات دشمن علیه حجاب و عفاف زنان مسلمان ایران را ترویج فرهنگ منحط غربی و در نهایت فروپاشی نظام خانواده به عنوان خشت زیربنای جامعه دانست و ادامه داد: زنان ایثارگر باید در صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای بیش از 6 هزار و 500 شهیده انقلاب و دفاع مقدس بیش از پیش کوشا باشند.

خدادوست،‌ با بیان اینکه زنان جامعه ما با الگو گرفتن از حضرت فاطمه (س) می‌توانند رفتار خود را در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی ساماندهی کنند، اضافه کرد: رسالت زن مسلمان امروز بسیار خطیر است چرا که  امروز زنان مسلمان با هجمه گسترده تهاجم فرهنگی مواجهه هستند و تنها با تبعیت از ولایت و بصیرت می‌توانند بر تمامی توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمن غلبه کنند.

معاون سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی،‌ جنگ امروز دشمن را جنگی خانه به خانه و تمام عیار برای تخریب عقیده و ایمان جوانان و نوجوانان ایران زمین دانست و یادآور شد: نظام سلطه با تصویب تحریم‌های اقتصادی به دنبال کودتای فرهنگی با توسل به حربه‌هایی چون ایجاد تفرقه بین مردم، دولت و رهبری با هدف شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خدادوست از صبر، بصیرت، ولایت‌محوری و دشمن‌شناسی به عنوان مهمترین عوامل گذر از پیچ تند تحریم‌ها یاد کرد و ابراز داشت: بمب‌های هسته‌ای دشمن در مقابل ایمان شیرزنان ایران زمین هیچ قدرتی ندارند چرا که ایمان قوی ترین بمب هسته‌ای جهان است و آنچه که ایمان را تهدید می‌کند غفلت زدگی و دوری از ولایت است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول