اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

ایران در برابر تحریم‌ها مقاوم‌تر از گذشته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در برابر تحریم‌ها و فشارهایی که علیه آن اعمال می‌شود، مقاوم‌تر از گذشته است.

ایران در برابر تحریم‌ها مقاوم‌تر از گذشته است

جواد جهانگیرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تحریم‌ها در جامعه، اظهار داشت: نخبگان و کارشناسان سیاسی و اجتماعی جامعه باید مردم را به اجرای اقتصاد مقاومتی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ترغیب کنند.

وی با اشاره به شرایط سخت کشور پس از انقلاب اسلامی و درگیر شدن در جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در شرایط سخت آن زمان دستور به استفاده از تمام ظرفیت بسیج داده شد.

جهانگیرزاده با بیان اینکه در ابتدای انقلاب کشور دچار مشکلات حاصل از رخداد جنگ بود، گفت: بسیاری از مردم روش‌های خاصی برای مقابله با مشکلات یافتند و تحریم‌ها را شکستند.

وی با بیان اینکه ما اکنون نیاز به حرکات مشابه در ابتدای انقلاب داریم، تاکید کرد: در حال حاضر از ابزارهای سنتی نمی‌توان استفاده کرد و باید خود را با نیازها و مسائل روز جامعه تطبیق دهیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در اجرای برنامه‌های حوزه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات مصمم و جدی هستند و مسیر پیشرفت و تعالی جامعه را هموارتر می‌کنند.

جهانگیرزاده گفت: ایران در برابر تمام فشارهای داخلی و خارجی مقاومت کرده است و بدون شک این مقاومت‌ها همچنان تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم ایران با اتکا به فرامین رهبری مسیر را به درستی می‌پیمایند، گفت: مسیری که مقام معظم رهبری در ابتدای سال برای مردم ایران نشان می‌دهد راه سعادت است و در سایه طی این مسیر بدون شک به ایرانی آباد و توسعه یافته دست می‌یابیم.

جهانگیرزاده افزود: رسیدن به افق 1404 در سایه توجه به فرامین رهبری میسر می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول