اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

اجرای قانون بهترین راه‌کار برای حمایت از سرمایه‌گذار است

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: اجرای قانون بهترین راه‌کار برای حمایت از سرمایه‌گذار است و باید در راستای اجرای قانون از شهرداری حمایت شود.

اجرای قانون بهترین راه‌کار برای حمایت از سرمایه‌گذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر تنها در شرایط کنونی اجرای قانون کرده است و در صورتی که طرحی جدید برای تشویق سرمایه‌گذار مدنظر شورای اسلامی شهر است در مصوبه‌ای به شهرداری ابلاغ کنید تا در اسرع وقت اجرایی شود.

وی با اشاره به مثالی در این باره افزود: در یک سال پیش طرح‌های تشویقی برای رفع بدهی‌های مردمی و وصول مطالبات از سوی شهرداری با مصوبه شورای اسلامی شهر شوشتر اجرا شده است که در صورتی که چنین امری مدنظر شورای اسلامی شهر است بندهای آن را طی مصوبه‌ای به شهرداری اعلام کند تا بتوان در این باره اقدام کرد.

دُر خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذار در دستور کار شهرداری شوشتر است ولی در این راستا نمی‌توانیم قانون را زیر پا بگذاریم و در این راستا چنین اختیاراتی ندارم.

وی با تاکید بر اینکه باید هتل در شوشتر ساخته شود، تاکید کرد: باید هتل ساخته شود ولی نباید برای ساخت هتل قوانین را زیر پا گذاشت،‌بخش اعظم عوارضی که از سرمایه‌گذار قرار است اخذ شود به دلیل واحد‌های تجاری است که در این مجتمع قرار است بسازد، آنها را حذف کند تا عوارض کمتری برای ساختمان وی در نظر گرفته شود.

شهردار شوشتر افزود:‌در این هتل استخر، هفت مغازه، سه طبقه ساختمان ساخته می‌شود که تنها هتل با تعرفه صنعتی محاسبه می‌شود و واحدهای تجاری و ورزشی آن با تعرفه تجاری و ورزشی محاسبه خواهند شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: عوارض ساخت هتل و فروش تراکم اضافی این هتل تنها 300 میلیون تومان است و 600 میلیون تومان دیگر تنها برای واحدهای تجاری و ورزشی است که در کنار هتل قرار است ساخته شود.

وی افزود: ساخت مغازه در هتل‌ها مرسوم است و این مغازه‌ها با قیمت بسیار کمی مجوز ساخت داده می‌شوند ولی در صورتی که درب مغازه‌ها به داخل هتل باز شود و در صورتی که درب آنها به بیرون از هتل باز شود باید هزینه‌ها کامل تجاری از متقاضی اخذ شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول